کد خبر: ۶۸۲۵۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
نمایش اقتدار بسیج دریایی منطقه یکم ندسا در آب‌های نیلگون خلیج فارس

تصاویر| رژه ۱۰۰۰ شناور در سواحل خلیج فارس

رزمایش رژه‌ ملی شناورهای بسیج دریایی منطقه کم نیروی دریایی سپاه بصورت بسیار گسترده و انبوه برای نخستین بار برگزار شد. این مراسم با حضور ۱۰۰۰ شناور بسیج دریایی و نیروی دریایی سپاه در محدوده شهر بندرعباس و تنگه هرمز برگزار شد.
تصاویر| رژه ۱۰۰۰ شناور در سواحل خلیج فارس
آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با هفتمین روز از هفته بسیج، رژه شناوری بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز(پنج شنبه) در منطقه عمومی سواحل نیلگون خلیج فارس و تنگه استراتژیک هرمز با حضور بیش از ۱۰۰۰ شناور سبک و نیمه سنگین برگزار شد.

دریادار تنگسیری در این مراسم اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه از زمان تشکیل بسیج دریایی در سال ۱۳۹۷ توانسته با همراهی و همیاری بسیجیان عزیز جان برکف و استفاده از توان و ظرفیت مردم ولایت مدار تا کنون ۵۳۰ ناوگروه در سواحل جنوب و شمال سازماندهی کند و در مواقع لزوم و ضرورت ها هم از ظرفیت بالای این بسیج دریایی مردم پایه استفاده و بهره گیرد.

وی افزود: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) عزیز فرموند بسیج لشکر مخلص خداست، بسیج شجره طیبه است و ما به عینه در دفاع مقدس و هم بعد از آن مشاهده نمودیم مثلا در دو سه سال گذشته در حوادث طبیعی پیش آمده، دیدیم حقیقتا چگونه با اخلاص، روحیه جهادی و انقلابی در قالب سازمان بسیج دریایی، حضوری فعال و وصف نشدنی برای کمک و امدادرسانی به موقع به هموطنان عزیزمان در سیل گرگان، غرب کشور، خوزستان، غرب استان هرمزگان و منطقه بشاگرد و جاسک عزت آفرینی کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برگزاری این رژه مقتدر دریایی که امروز مشاهده می کنید نمایشی از اقتدار و عزت نظام ولایت مدار مردمی جمهوری اسلامی ایران است که پیامش صلح، دوستی، برادری، ایثار، ولایت مداری و ایجاد امنیت پایدار در سواحل دریای خلیج فارس و دریای عمان می باشد و در حوزه سازمان رزم نیز موجب ارتقای کمی و کیفی آمادگی ها و سازماندهی منظم و کارآمد ناوگروهای بسیج دریایی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین