کد خبر: ۶۸۲۷۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶

دادگاه شکایت ترامپ در پنسیلوانیا را رد کرد

دادگاه تجدید نظر فدرال، پرونده شکایت ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد بازنده جمهوری‌خواه در ۱۳ آبان را مختومه اعلام کرد.
دادگاه شکایت ترامپ در پنسیلوانیا را رد کرد
آفتاب‌‌نیوز :

ارگان حامی ترامپ، نظر دادگاه درباره این شکایت‌ها به این صورت بوده است که این ادعاها صحت ندارد.

به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، به دنبال این رای دادگاه تجدید نظر، راه برای رفتن تیم ترامپ به دیوان‌عالی آمریکا باز شده است.

ترامپ و تیم انتخاباتی او بارها مدعی تقلب در ایالت‌های کلیدی همچون پنسیلوانیا، میشیگان، جورجیا، آریزونا، نوادا و ویسکانسین شده‌اند اما تاکنون در هیچ محکمه‌ای نتوانسته‌اند این ادعای خود را به اثبات برسانند.

در تازه‌ترین ادعا، ترامپ خواستار تطابق امضای همه آرای به صندوق ریخته شده با صاحبان آرا شده است. او در جلسه استماعی سنای ایالتی پنسیلوانیا هم به صورت تلفنی حضور یافت و همان‌هایی را تکرار کرد که رودی جولیانی وکیل شخصی وی مدعی شده بود.

ترامپ تمام حدود ۷۴ میلیون رایی که به نام او ثبت شده است را قانونی می‌داند و تمام آرای حدود ۸۰ میلیونی جو بایدن نامزد حزب دموکرات را غیرقانونی تلقی می‌کند.

در حال حاضر، بایدن با کسب ۳۰۶ رای الکترال در برابر ۲۳۲ رای الکترال ترامپ به پیروزی رسیده است اما ترامپ همچنان امیدوار است در نشست برگزینندگان ۲۴ آذر ماه، بتواند نظر برگزینندگان را به خود جلب کند یا سازوکاری را فراهم سازد که خارج از رای اکثریت مردم، برگزینندگان را به نفع خود انتخاب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین