کد خبر: ۶۸۲۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

امروز و فردا در کدام شهرها برف می‌بارد؟

یک کارشناس سازمان هواشناسی به پیش بینی وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور پرداخت.
امروز و فردا در کدام شهرها برف می‌بارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی درخصوص وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور گفت: از امروز تا دوشنبه نیمه شمال غربی و استان‌های واقع در کناره دریای خزر شاهد بارندگی خواهند بود و بارش در شمال غرب و ارتفاعات البرز و زاگرس عمدتا به شکل برف خواهد بود. بر این اساس امروز بارش باران و برف را برای بیشتر استان‌های سردسیر انتظار داریم و سامانه جدید از طرف غرب روز سه شنبه وارد کشور می‌شود.

گودرزی در ادامه گفت: امروز برای خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، جنوب لرستان، بوشهر، شمال فارس، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال استان‌هایی مثل زنجان، قزوین، البرز و تهران که بارش‌ها می‌تواند شدید و به صورت بارش شدید باران و برف باشدو در شهرهای همدان و کرمانشاه بارش‌ها بصورت پراکنده خواهد بود.

وی افزود: برای مناطق جنوبی رگبار رعد و برق حتی وقوع تگرگ را داریم که منجر به جاری شدن روان آب ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلاب خواهد شد و خلیج فارس مواج خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای تهران هم گفت: آسمان تهران امروز ابری و همراه با مه صبحگاهی است. برای تهران بارش باران را خواهیم داشت و طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه باز شرایط برای بارش باران و برف در تهران مهیاست. تهران تا دوشنبه هفته آینده شاهد بارندگی خواهد بود و دمای هوا هم در این استان کاهشی و سرد خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین