کد خبر: ۶۸۲۸۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

جذب فالور اینستاگرامی و انتشار تصاویر خصوصی برای انتقام

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که از عکس های خصوصی نامزد سابق خود در ساخت کلیپ های تبلیغاتی و به منظور انتقام و جذب فالور اینستاگرامی استفاده کرده بود.
جذب فالور اینستاگرامی و انتشار تصاویر خصوصی برای انتقام
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ داود معظمی گودرزی روز شنبه در تشریح این خبر گفت: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خصوصی وی در یک کلیپ تبلیغاتی در فضای مجازی، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و عملیاتی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد مجرم با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی با هویت جعلی اقدام به انتشار تصاویر و کلیپ های شخصی شاکی برای تبلیغ عکاسی و فیلمبرداری و جذب مشتری می کند.

سرهنگ گودرزی افزود: کارشناسان سایبری پلیس فتا در ادامه روند پرونده با بررسی های لازم متهم را شناسایی و پس از آشکار شدن هویت مجرم برای پلیس،طی هماهنگی با مراجع قضایی وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

ردیس گلس فتا پایتخت گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه عمل خلاف قانون شد اما پس از مشاهده مستندات سایبری موجود در پرونده ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت سالهای قبل با شاکی نامزد بودم و قصد ازدواج داشتیم اما اختلافات خانوادگی باعث جدایی ما از یکدیگر شد و قصد داشتم با ساخت یک ویدئو تبلیغاتی و استفاده تصاویر خصوصی این خانم در آن کلیپ ضمن انتقام جویی تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامم را نیز افزایش دهم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی است، افزود: هموطنان در صورت نیاز به مشاوره یا ارائه گزارش موارد مشکوک می‌توانند مراتب با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین