کد خبر: ۶۸۲۸۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
تبلیغات

مهاجرت سریع و آسان به کانادا

روش‌هایی که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت، همگی از راه‌های مهاجرت سریع و آسان به کانادا شناخته می‌شوند.
مهاجرت سریع و آسان به کانادا
آفتاب‌‌نیوز :

شاید کانادا از آن دسته کشور‌هایی باشد که به متقاضیان امکان مهاجرت به روش‌های متنوع و گوناگون را می‌دهد؛ ولی همه راه‌های مهاجرتی در نظر گرفته شده، شرایط و معیار‌های خاصی را می‌طلبد تا افراد بتوانند از پذیرش و بررسی‌های دقیق ماموران سفارت با موفقیت عبور کنند. با این حال، وجود برخی از این روش ها، امکان مهاجرت به کانادا را به ساده‌ترین شکل ممکن و سریع‌تر از دیگر روش‌های مهاجرتی برای درخواست کنندگان مهیا می‌سازد.

اگر شرایط زندگی شما هم به گونه‌ای است که تمایل دارید هرچه سریعتر و با شیوه‌ای آسانتر نسبت به مهاجرت به کانادا اقدام کنید، این متن را از دست ندهید. روش‌هایی که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت، همگی از راه‌های مهاجرت سریع و آسان به کانادا شناخته می‌شوند.

ساده‌ترین و آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا را بشناسید!

ماموران مهاجرتی همیشه نسبت به متقاضیان تازه ورود به کانادا، سختیگرانه عمل می‌کنند. تقاضامند بودن مهاجران بسیاری به ورود به این کشور، خود میتواند دال بر این موضوع باشد. تا بدین طریق دولت بتواند تنها افراد دارای صلاحیتی که با هدف مشخص، مهارت و هنری خاص عزم سفر به کانادا را کرده اند، بپذیرد. زیرا مهاجرت به کانادا میتواند پلی برای رسیدن به زندگی و آینده بهتر برای مهاجران باشد.

افراد متقاضی مهاجرت به کانادا برای داشتن بهترین انتخاب روش مهاجرتی و طی کردن این فرآیند به آسانی و با سرعت هر چه بیشتر، میتوانند از مشاوران دفتر مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ راهنمایی جویند. این موسسه مهاجرتی به کانادا، پس از بررسی شرایط و مدارک، بهترین روش را پیش پای درخواست کنندگان قرار میدهد و در تمامی طول مسیر، همراه آن‌ها می‌ماند.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

ساده‌ترین روش برای افراد دارای مهارت و تخصص در حوزه مشاغلی که کانادا به آن نیاز دارد، مهاجرت کاری می‌باشد. تنوع شغل در کانادا بقدری زیاد است که اکثر متقاضیان با هر نوع تجربه و مهارتی خواهند توانست، با مهاجرت جز نیروی کار کانادا محسوب شوند. این روش از دو طریق پیشنهاد شغلی یا همان جاب آفر (Job Offer) و سیستم امتیازبندی تحت عنوان اکسپرس اینتری (Express Entry)، روند مهاجرت به کانادا را به سادگی پیش می‌برد.

• جاب آفر

برای اقدام از روش جاب آفر، همان طور که از نام آن مشخص است، افراد نیازمند جذب یک کارفرمای کانادایی هستند. کارفرمایی که بخواهد از تخصص شغلی افراد برای ورود به بازار کار استفاده کند.

• اکسپرس اینتری

برنامه اکسپرس اینتری تنها با ارزیابی قرار دادن مهارت درخواست کنندگان بدون نیاز به داشتن پیشنهاد شغلی، مسیر مهاجرت را به جریان می‌اندازد.

کسب امتیاز کافی و بالا در هر دو مرحله از برنامه اکسپرس اینتری، با صدور دعوتنامه، متقاضیان را مجاز به ورود به کشور کانادا می‌کند. این امتیاز لازم از طریق ارزیابی معیار‌های سن، تحصیلات، سطح زبان، تجربه کاری، انطباق پذیری با محیط و... بدست می‌آید. کسب حداقل ۶۷ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز در نظر گرفته شده در مرحله اول، امکان دستیابی به مرحله دوم را به متقاضیان میدهد. در مرحله دوم نیز تنها دریافت ۴۳۸ امتیاز از ۱۲۰۰ امتیاز، از بین درخواست کنندگانی که توانسته باشند امتیاز بالاتری را بدست آورند، قرعه کشی می‌شود؛ و در نهایت برای افرادی که شانس با آن‌ها یار بوده، دعوتنامه ورود صادر می‌شود.

مهاجرت سریع و آسان به کانادا

این سیستم که خود سه زیر برنامه تجربه کانادایی، برنامه کارگر ماهر و برنامه تجار ماهر فدرال را شامل میشود، برای هر استان کانادا نیز بصورت یک برنامه مختص به همان استان، جهت جذب متقاضیان مورد نیاز بکار برده می‌شود.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

برای متقاضیان مشروط به تحصیل در کشور کانادا، گزینه ویزای تحصیلی میتواند بهترین و ساده‌ترین روش مهاجرتی برای آن‌ها بشمار رود. روشی که در صورت تایید صلاحیت افراد، پس از دریافت نامه پذیرش از سوی دانشگاه‌ها و یا سایر مراکز علمی آموزشی، آن‌ها را برای مهاجرتی تحصیلی به کانادا فرا می‌خواند.

در واقع هر یک از درخواست کنندگان با داشتن مهارت در زبان، توانایی مالی، نداشتن سابقه هیچ گونه جرم و جنایت و... پس از دریافت ویزای تحصیلی کانادا و ارسال درخواست تحصیل به موسسات آموزشی این کشور، پس از تایید شدن از سوی آنها، برای تحصیل در کانادا پذیرفته می‌شوند.

این روش در کنار آسان ساختن مسیر مهاجرتی، پس از فارغ التحصیلی نیز زمینه اخذ اقامت دائم را فراهم می‌سازد.

مهاجرت سریع و آسان به کانادا

مهاجرت به کاناد از طریق استارتاپ

کانادا کشوری است مشتاق برای جذب نوآوران و کارآفرینان خلاق و با انگیزه. اگر متقاضیان، ایده خلاقانه و طرحی نو و جدید برای راه اندازی کسب و کاری در سر داشته باشند، با دریافت حمایت از سوی موسسات حمایتگر کانادایی که خواهان ایده و طرح استارتاپی این افراد هستند، میتوانند به کانادا مهاجرت کنند.

این موسسات با سرمایه گذاری بر روی طرح متقاضیان و در اختیار قراردادن سرمایه کافی، به آن‌ها در شروع و راه اندازی طرح کمک می‌کنند. متقاضیان از طریق ویزای استارتاپ همراه با مهاجرت به این کشور و ورود به بازار کانادا خواهند توانست نسبت به دریافت اقامت کانادا هم اقدام کنند. با دریافت اقامت این کشور حتی در صورت مواجه شدن پروژه کسب و کاری با شکست، پروسه اخذ اقامت برای افراد متوقف نخواهد شد. به همین جهت است که ویزای استارتاپ کانادا روشی آسان برای مهاجرت به کانادا و تضمین کننده اقامت این کشور شناخته می‌شود.

مهاجرت سریع و آسان به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

ویزای توریستی و مهاجرت گردشگری به کانادا، گرچه روشی ساده و آسان برای مهاجرت به کانادا می‌باشد؛ ولی اقامت در بازه کوتاه مدت را به درخواست کنندگان می‌دهد. متقاضیان با دریافت هر کدام از انواع ویزا‌های توریستی (ویزای مولتی، ویزای سینگل و سوپر ویزای کانادا) میتوانند در مدت زمان اقامت موقت خود در کشور کانادا، نسبت به بازار شغلی و شرایط کاری موجود در کانادا، آگاهی لازم را کسب نمایند تا بتوانند این بار با ویزای کار کانادا برای اخذ اقامت دائم به این کشور مهاجرت نمایند.

البته ناگفته نماند متقاضیانی که مهاجرت توریستی به کانادا را بعنوان روشی ساده و آسان انتخاب میکنند، برای محقق ساختن این روند و دریافت ویزای توریستی باید بتوانند با دلایل کافی و وافی ماموران را از هدف مهاجرتی و بازگشت به کشور مبدا پس از اتمام مدت زمان اقامت، قانع نمایند.

برای اطلاعات کامل‌تر به وبسایت https://www.immigration.ca/ مراجعه کنید.

با وجود تنوع در روش‌های مهاجرت به کانادا، دیگر امروزه کمتر کسی نگران پروسه مهاجرتی خود می‌شود؛ زیراکه روش‌های مهاجرتی بسیاری به سادگی، تنها با رعایت نکات و شرایط ذکر شده در هر روش و تهیه و ارائه کامل اسناد و مدارک حقیقی، هدف مهاجرت به کانادا را برای متقاضیان به تحقق می‌رساند. در کنار همه این روش‌های نام برده شده، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، ازدواج، اسپانسرشیپ و... هم میتواند برای متقاضیان دارای شرایط، گزینه مناسبی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
4
0
آفتاب میهن پرستی ات در چه حد است? مانند شبکه های مزدور خارجی آموزش مهاجرت میدهی? وطن فروشی به چه قیمت? خیانت به اسلام به چه قیمت?
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین