کد خبر: ۶۸۲۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
موسسه انسان شناسی و فرهنگ برنامه جدیدی منتشر می‌کند؛

بزرگان فرهنگ و هنر معاصر از نگاهی دیگر

برنامه جدیدی از انتشارات دیداری شنیداری موسسه انسان شناسی و فرهنگ با عنوان چهره‌های زمان آماده پخش شده است که در این برنامه، در قالب ویدئو‌هایی آشنایی با بزرگان فرهنگ و هنر معاصر طراحی شده که در روز‌های آینده در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.
بزرگان فرهنگ و هنر معاصر از نگاهی دیگر
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر فكوهي*-موسسه انسان‌شناسی و فرهنگ، سال گذشته برای ارج گذاشتن بر خدمات پرارزش بزرگان فرهنگ و هنر معاصر، برنامه‌هایی ویدیویی را طرح‌‌ریزی کرد. در همين راستا آشنايي با اين مفاخر، چه آنها که به دلیل حوزه کاری خود شناخته‌تر هستند و چه آنها که جز در حوزه‌های تخصصی خودشان، ممکن است کمتر شناخته‌شده‌اند اما ارزش بزرگی در زمینه‌های علم و فرهنگ و هنر داشته‌اند، در اين فرآيند شكل گرفت و برهمين اساس، اين كار با عنوان "چهره‌های زمان" كه پيشنهاد دوست ارجمند و عضو شورایعالی موسسه انسان‌شناسی و فرهنگ آقای محمد‌رضا‌ اصلانی بود، آماده شد.

این برنامه پس از نزدیک به یک سال کار با همکاری یک تیم حرفه‌ای به سرانجام رسید و از هفته آینده، روزهای شنبه و سه‎‌شنبه بر روی کانال‌های ما (تلگرام، اینستاگرام و سایت‌هایمان) پخش خواهد شد.

امیدواریم این خدمت کوچک، پاسخی شایسته این نام‌های بزرگ باشد. مدیریت انتشارات دیداری - شنیداری موسسه انسان‌شناسی و فرهنگ در اینجا با ذکر نام گروه همکاران این برنامه تشکر عمیق خود را از این همراهی که ثمره‌ای به باور ما خوب داشته است، ابراز می‌کند و امیدواریم این ویدیو‌های یک دقیقه‌ای که هرکدام با یک موسیقی خاص، متنی ویژه برای هر شخصیت و عکس و کلامی زیبا همراه هستند، مورد توجه و علاقه دوستان قرار بگیرند و تا جایی که ممکن است آنها را به اشتراک بگذارند.

"چهره‌های زمان"

نگارش متن: ناصر فکوهی
عکس، گوینده متن: مهرداد اسکویی
موسیقی: بردیا صدر نوری
تنظیم ویدئو: حامد کلجه‌ای

تهیه شده در:

انتشارات دیداری شنیداری
موسسه انسان‌شناسی و فرهنگ

پخش: شنبه و سه‌شنبه‌ها در شبکه‌های مجازی موسسه انسان‌شناسی و فرهنگ. در همرسانی این ویدئو ها یاری‌رسان باشید.

 

* مدير موسسه انسان شناسي و فرهنگ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین