کد خبر: ۶۸۲۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

حمله ترامپ به توییتر در روز شکرگزاری و داغ شدن هشتگ "دونالد پوشکی"!

رئیس جمهور آمریکا در توییت‌های آخر شب خود در روز شکرگزاری، به توییتر تاخت و از الگوریتم‌ ترندهای آن و "تبعیض بزرگ محافظه‌کارانه" انتقاد کرد.
حمله ترامپ به توییتر در روز شکرگزاری و داغ شدن هشتگ
آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ از بستر شبکه اجتماعی به خاطر انتشار "ترندهای کاملاً غلط که هیچ ارتباطی با آنچه در جهان در حال رخداد است ندارد"، انتقاد کرد.

به گزارش هیل، ترامپ در توییت دیگری نوشت: توییتر در حال انتشار ترندهای کاملاً اشتباه است که مطلقاً هیچ ارتباطی با آنچه در جهان اتفاق می‌افتد، ندارند. آن‌ها از خودشان در می‌آورند، فقط هم مطالب منفی را ترند می‌کنند. همان چیزی که در روز برای فاکس‌نیوز اتفاق می‌افتد، برای توییتر هم صادق است، آن هم تبعیض بزرگ محافظه‌کارانه!

وی در توییت جداگانه‌ای نوشت: بخش ۲۳۰ (مصونیت ناشران وب‌سایت از محتوای شخص ثالث) به خاطر اهداف امنیت ملی باید سریعاً لغو شود.

رئیس جمهور و جمهوری‌خواهان خواهان این هستند که بخش ۲۳۰ "قانون شایستگی ارتباطات" لغو شود و می‌گویند این بخش به شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی اجازه می‌دهد که علیه محتوای محافظه‌کارانه در وب‌سایت‌هایشان "تبعیض" قائل شوند، در حالی که معمولاً چنین محتوایی تقویت می‌شود.

توییتر از اظهارنظر درباره توییت‌های رئیس جمهور خودداری کرده است.

ترامپ مشخص نکرد که کدام توییت‌ها یا ترندها کاملاً اشتباه بوده‌اند، اما در پی کنفرانس مطبوعاتی او در روز شکرگزاری هشتگ "DiaperDon" (پوشک پوشیدن دونالد ترامپ) یکی از ترندهای داغ در بستر شبکه‌های اجتماعی آمریکا بود.

ترامپ در این کنفرانس بار دیگر ادعاهای بی‌اساس تقلب در انتخابات را مطرح کرد. وی از تسلیم در برابر جو بایدن خودداری کرده است.

هشتگ DiaperDon مورد استفاده چند فرد مشهور هم قرار گرفت، از جمله "مارک همیل"، بازیگر جنگ ستارگان که در توییتی نوشت: "شاید اگر درست رفتار کنی، از دروغ گفتن برای تضعیف یک انتخابات منصفانه دست برداری و به جای ناله در مورد اینکه رفتار بدی باهات میشه به آنچه برای کشور خوب هست فکر کنی، دعوت خواهی شد که سر میز بزرگسال‌ها بنشینی!"

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین