کد خبر: ۶۸۲۹۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

تردد خارج از محدوده به چه قیمت؟

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: میزان جریمه درنظرگرفته شده برای افراد خاطی از محدودیت‌ها، در جاده‌ها ۵۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومان و در شهرها ۲۰۰ هزار تومان است.
تردد خارج از محدوده به چه قیمت؟
آفتاب‌‌نیوز :

سردار ناصر فرشید گفت: از ابتدای طرح، تردد وسایل نقلیه عمومی برون شهری ۲۴ درصد کاهش و تردد خودروهای شخصی ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی افزود: در راستای مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا، کارکنان پلیس در خراسان جنوبی در ۱۵ نقطه از پیش تعیین شده مستقر شدند که خوشبختانه مردم خراسان جنوبی با پلیس و ستاد استانی کرونا همراهی داشته‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در ترددهای شبانه و ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب به طور نسبی ۹۱ درصد شهروندان همکاری لازم را داشته‌اند و کاهش محسوس در ترددهای درون شهری را داشته ایم که نشان از اهمیت شهروندان به مبحث سلامت و قانون پذیری است.

فرشید اظهار کرد: میزان جریمه درنظرگرفته شده برای افراد خاطی از محدودیت‌ها، در جاده‌ها ۵۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومان و در شهرها ۲۰۰ هزار تومان است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از خروج خودروهای پلاک بومی نیز از استان جلوگیری خواهد شد و در صورت اصرار به عبور توسط دوربین‌ها جریمه خواهد شد، تصریح کرد: دروبین‌های هوشمند پلیس به افرادی که ترددهای غیر ضرور در محورهای مواصلاتی داشته‌اند ابتدا پیامک ارسال خواهند کرد و پس از آن این افراد به صورت هوشمند توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

فرشید خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح از ورود بیش از ۵۷۴۰ خودرو به داخل شهرها ممانعت بعمل آمده است و ۴۵ هزار و ۵۶۴ راننده تذکر شفاهی دریافت و ۴۲۲۲ راننده نیز به صورت پیامکی تذکر دریافت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به شهروندان توصیه کرد به مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا توجه کنند تا شاهد کمتر شدن گرفتاری‌های مبتلابه بیماری منحوس کرونا باشیم.

فرشید یادآور شد: افرادی که مجبور به تردد هستند لازم است حتما از ماسک استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین