کد خبر: ۶۸۳۱۱۶
تعداد نظرات: ۶۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
به گونه‌ای رفتار کنیم که برای دشمن هزینه درست شود نه این‌که خودمان هزینه بپردازیم

از حمله به بندر حیفا تا خروج از پروتکل الحاقی و قطع همکاری با آژانس؛ "انتقام سخت" یا هزینه‌تراشی برای مردم؟

جریان مخالف دولت باید توجه کند با شعار سردادن نمی‌شود انتقاد کرد، زیرسوال بردن دولت و وزارت خارجه و ارتباط دادن انتقام‌گیری با برجام و مذاکره، نه‌تنها انتقام گرفتن از دشمن نیست بلکه کمک به پیاده کردن نقشه‌های دشمن است.
از حمله به بندر حیفا تا خروج از پروتکل الحاقی و قطع همکاری با آژانس؛
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از ترور شهید فخری‌زاده، بخشی از جریان تندروی اصولگرا در تریبون‌های خود با حمله به دولت روحانی، مذاکرات هسته‌ای و برجام را زمینه این ترور دانسته‌ و خواستار انتقام سخت از عاملات و آمران این ترور شده‌اند. پیشنهاد آنها نیز حمله به بندر حیفا، خروج از برجام و ... بوده است. برخی نیز با تجمع خیابانی، ضمن شعار دادن علیه آمریکا، اسرائیل و ... مخالفت شدید خود با دیپلماسی و مذاکره و توافق احتمالی ایران با دولت جو بایدن را مطرح کردند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ علاوه‌بر این، نمایندگان مجلس نیز در واکنش به ترور شهید فخری‌زده طرح خروج از پروتکل الحاقی، اخراج بازرسان و قطع همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و خروج از برجام را مطرح کردند. طرحی که برخی آن را شتابزده دانسته و تنها دستاورد آن، دامن زدن به تنش و ایجاد بحران اقتصادی خواهد بود.

طرح نمایندگان مجلس در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده آنقدر شتابزده بود که حتی با مخالفت روسیه نیز مواجه شده است. میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در آژانس در واکنش به این اقدام نمایندگان مجلس ایران در توییتر خود نوشت: نمایندگان پارلمان جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با قتل دانشمند ایرانی، خواستار تعلیق اجرای پروتکل الحاقی و محدودیت فعالیت بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران شدند. انگیزه مشخص است، اما احساسات همیشه به یافتن تصمیم درست یاری نمی کنند. پروتکل الحاقی پاسخگوی منافع همه از جمله تهران است.

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به این اقدامات مجلس گفته است: امروز باید در نظر بگیریم هر تصمیم می‌تواند بر بازار کشور که در هفته‌های اخیر به یک ثبات رسیده است تاثیر بگذارد، بنابراین نباید با سر دادن شعار در داخل التهاب ایجاد کنیم.

جلال میرزایی درباره اینکه گفته می‌شود دولت و جریان اصلاحات مخالف انتقام سریع از ترور شهید فخری‌زاده هستند، به خبرگزاری ایلنا گفت: در روزهای گذشته شاهد واکنش‌ها و پیشنهاداتی در خصوص انتقام از دشمن هستیم، برخی گروه‌ها اتهاماتی را بیان می‌کنند مبنی بر این که مجموعه دولت و اصلاح‌طلبان می‌خواهند از گرفتن انتقام چشم‌پوشی کرده و حتی به صورت غیرمستقیم دولت را متهم به مماشات در این رابطه می‌کنند. این جریان مدعی هستند اگر به دشمن هزینه تحمیل نکنیم و انتقام نگیریم گستاخ‌تر خواهد شد و پیشنهاد می‌دهند به جای مماشات سیلی سختی به دشمن بزنیم. علیرغم صحبت‌های این دوستان در دولت و در میان اصلاح‌طلبان کسی مخالف تحمیل هزینه بر دشمن و انتقام‌گیری نیست چرا که دست به ترور یک دانشمند ما زده است. معتقدم مانند گذشته که مسئولین به چنین حادثه‌ای با بررسی و تحقیق پاسخ می‌دادند، این بار هم به همین روش اقدام خواهند کرد. مخالفان دولت که مسئله انتقام‌گیری سریع و بدون بررسی را پیشنهاد می‌دهند باید توجه داشته باشند که این پاسخ بدون هزینه‌تراشی برای کشور و ملت، بر دشمن تحمیل شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر لزوم توجه به پیامدهای اقداماتی مانند خروج از پروتکل الحاقی یا موشک‌باران بندر حیفا، عنوان کرد: مخالفان توجه کنند در این شرایط قرار است که ما به دشمن واکنش نشان دهیم نه اینکه به دولت و آقای ظریف واکنش نشان دهیم! این افراد در موضع‌گیری‌های روزهای اخیرشان عمده تمرکزشان بر روی کوبیدن دولت و ظریف بود.

وی با اشاره به حادثه حمله به سفارت عربستان، افزود: برخلاف برخی اظهارنظر‌ها، من معتقدم که برای پاسخ دادن به این اقدام دقت بسیاری به خرج دهیم تا ماجرای حمله به سفارت عربستان بعد از اعدام «شیخ نمر» تکرار نشود و این فرصت را به هزینه تبدیل نکنیم. کسی مخالف و منکر تاثیر تولید قدرت در داخل و تحمیل آن بر دولت آینده آمریکا نیست؛ اما آقایان باید دقت کنند با شعار سر دادن قدرتی تولید نمی‌شود، بلکه منابع و مولفه‌های فعلی قدرت را در محل تهدید قرار می‌دهد.

میرزایی افزود: بعید می‌دانم در جریان اصلاح‌طلبی کسی مخالف انتقام‌گیری از عاملان و آمران این جنایت بزرگ باشد و برخلاف نظر رئیس مجلس، در دولت هم کسی علاقمند به مماشات با دشمن نیست و آن را پیشنهاد نمی‌کند؛ اما حرف اصلاح‌طلبان و دولت این است که واکنش به این جنایت باید هوشمندانه باشد. ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که برای دشمن هزینه درست شود نه این‌که خودمان هزینه بپردازیم.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح «دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» گفت: طرح خروج از پروتکل الحاقی که در دستور کار مجلس قرار گرفت و روز گذشته نیز در کمیسیون امنیت ملی تصویب شد نشانه شتابزدگی پارلمان در این موضوع است و نباید اجازه داد جریانی مسئولین امنیت کشور را جهت واکنش شتاب‌زده تحت فشار قرار دهد. باید به این واقعیت توجه کرد که دشمن برای اجرای چنین عملیات جنایت‌آمیزی مدت‌ها زمان صرف کرده است و قطعاً دستگاه‌های مسئول ما هم برای مقابله به‌مثل نیازمند فرصت کافی هستند. امروز باید در نظر بگیریم که هر تصمیم می‌تواند بر بازار کشور که در هفته‌های اخیر به یک ثبات رسیده است تاثیر بگذارد، بنابراین نباید با سر دادن شعار در داخل التهاب ایجاد کنیم.

میرزایی در پایان گفت: جریان مخالف دولت باید توجه کند با شعار سردادن نمی‌شود انتقاد کرد، زیرسوال بردن دولت و وزارت خارجه و ارتباط دادن انتقام‌گیری با برجام و مذاکره، نه‌تنها انتقام گرفتن از دشمن نیست بلکه کمک به پیاده کردن نقشه‌های دشمن است.

مساله مهمتر از ترور

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در این خصوص نوشت: مسأله مهم‌تر از اصل ترور در ماجرای اخیر، نفوذ است این را که نمی‌توان با حمله به حیفا یا هر جای دیگر حل کرد. این از اصل ترور مهم‌تر است و هر گونه تأکیدی بر این ترور بدون توجه به مسأله نفوذ گسترده اطلاعاتی، نوعی خودزنی و راه گم کردن است. در حالی که این مسأله برای ترور سردار سلیمانی اصلاً وجود نداشت.

در مورد اخیر برحسب قراین و شواهد، می‌توان با قاطعیت گفت که اسراییل اقدام کرده است، ولی مگر اقدامات مشابه علیه اسراییل وجود نداشته است؟ چرا اسراییل پاسخ رسمی و آشکار به آنها نمی‌دهد؟ چون از نظر عرف سیاسی پذیرفتنی نیست. بنابراین پاسخ مناسب به این اقدام، حمله به حیفا نیست که پیشنهاد خالی‌بندانه!! و حتی احمقانه‌ای است. اگر می‌توان پاسخ داد باید از نوع خودش، یعنی عملیات مخفی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
5
61
متاسفانه کشورمامثل خانه ای است که درآنجاهرکس سازخودرامی زند
پاسخ ها
فراموش نمی کنیم و نمی بخشیم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
مجلس قالیباف با طرح خروج از پروتکل الحاقی آژانس، کاری کرد که دلار و سکه و ... پس از یک ماه سقوط، به ضرر مردم محروم و به نفع ریاست جمهوری قالیباف صعودی شدند.
ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
6
72
طلاب محترم برای مشکلات اقتصادی و اجتماعی هم اینجوری در صحنه باشید و اعتراض کنید
باقر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
6
46
مجلس واقعا فقط نمایش میدهد و خودش بهتر میداند که طرحی که میدهد عملی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
مجلس بیست درصدی همینه دیگه
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
8
53
اینها همان افرادی هستند که کشور را همیشه
در تقابل با دنیا نگه داشته اند واگر به افراد تجمع کننده نگاه دقیق بکنیم ،قیافه ها آشنا هستند وانگیزه آنها برای مردم ایران هم کاملاً روشن شده است وهدف آنها فقط رسیدن به قدرت است ،هرچند قدرت پنهان دست همین افراد حداقلی می باشد.
پاسخ ها
رمضان شیبانی تذرجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
خبر گزار محترم برجام مایه بدبختی مردم و سفره پر برکت برای اصلا طلبان است
زهرا
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
4
31
پلاکارد به دست ها را ببری زیر ذربین
تشخیص ابزارهای به ظاهر و زبان دوستانه.
خسارت اور جانی مالی عزتی بیش از دشمن .
شاد کننده عوامل حفظ منافع مسکو اگاه یا نا اگاهانه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
4
35
خواهشا با رعایت فاصله اجتماعی این فضایل خود را بفرمائید تا مجددا زحمت دوستان درمان را زیاد نکنید
ال طا ها
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
6
45
کاسبان تحریم با هزینه میلیاردتومانی از اب کره ای میگیرند .
این کره در صبحانه های کرملین میلیارددلاری قیمت دارد ...
پاسخ ها
مجید محاوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
احسنت گل گفتی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
50
8
اگر از روز اول جواب محکم و کوبنده داده بودن دیگر دشمن جرات نمیکرد این کشتار وحشیانه تکرار کنه...در بعضی مواقع دیپلماتیک خنده به معنی نابودی اصول دیپلماتیک میشه.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
مثلا چه جوابی باید می دادیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
12
6
اره ارباب بایدن نارحت میشه
اسدال..
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
2
15
مشکل ترور با جراحی حل نمی شود .
با پیشگیری سخت افزاری نظامی و نرم افزاری سیاسی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
5
33
واقعا خروج از پروتکل الحاقی و قطع همکاری باآژانس چه جور انتقامی است ما نمی فهمیم غیراز اینکه بهانه بیشتر دست اونها می دهد تحریم ها را تشدید کنند این امت همیشه در صحنه هم سود ببرند مردی فلاکت زده فقیر بیچاره هم هرروز فقیر تر شوند بیماران از کمبود دارو فوت کنند کمی سرعقل بیایید شمارا به خدا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
3
22
آمریکا و اسرائیل هم بخوبی از عکس العمل مجلس آگاهی داشت ترور بهانه ای بود که بوسیله آن می توانستند گروههای تند رو در ایران را وادار به واکنشی کنند که در واقع هدف اصلی آنهابود،خروج از برجام ودادن بهانه به دولت جدید آمریکا برای ادامه تحریمها.در عرض چند ساعت هم مجلسیان با ورود به زمین بازی آنها به درخواستشان لبیک گفتند!! البته آنها فکر می کردند همراهی بیشتری انجام شود و همه تند روها را تهییج خواهند کرد و نیروهای نظامی هم وادار به واکنش شتابزده کنند.خوشبختانه این اتفاق نیفتاد .همه عقلای کشور از نقشه دشمن بخوبی آگاهند و در زمبن آنها بازی نخواهند کرد.ولی مردم در ذهنشان می ماند این مجلسی را که منافع ملی را نادیده گرفت و به خیال خودیک کار انقلابی کردند.یک اقدام کور و بی منطق و در نهایت شتابزدگی.مردم از مجلس انتظار داشتند که با درایت و با حفظ منافع ملی برای حل مشکلات مردم اقدام کنند نه اینکه باری بر مشکلات کشور اضافه کند.بازاری را که داشت به ثبات می رسبد دوباره آشفته کردند و روان مردم را پربشانخدایا مکر و حیله دشمنان خارجی و حامیان داخلی آنها را به خودشان برگردان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
اسراییل به مجلس پاس گل میده
لرستانی
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
4
18
اگر با پشه الکترونیکی یک جی پی اس در پوست سر دسته پلاکارد داران بگذارند , می شود ثابت کرد , در شش ماه گذشته در چه تاریخ و ساعت ودقیقه و ثانیه به خیابان نوفل لو شاتو و سفارت پوتین رفت امد کرده است . واز کدام درب وارد و از کدام , خروجی بیرون رفته است .
محسن
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
4
6
اقدام خوب, گروهی از طلبه ها مخالفت با تربیت طلبه خارجی بود.
رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
8
6
جالبه شبکه خبر و سایت های دیگر نظرات مخالف حتی تند رو می نویسن. ولی اینجا مطالب یکطرفه است. نظر مخالف دیده نمی شود. زیادی عادی نیست
پاسخ ها
معلول انقلاب
| Sweden |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
با نظر شما موافقم!رسانه برای مردم و آزادی بیان نیست بلکه برای سانسور در خدمت دولت است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
3
7
میخواهند به آمریکا هشدار دهند که زودتر به برجام باز گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
10
كاسبان تحريم
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
4
22
از افرادی که قپی میایند بجای هزینه سازی برای ۸۵ میلیون نفر خواهشمندیم جلیقه انتحاری بپوشند وبروند جلوی ایستهای اسراییلی وخودشون ومنفجرکنن
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
نیروی نظامی برای چیست... برای جلوگیری از حمله و حمله در صورت لزوم وقتی عظیم ترین سرمایه های این کشور ترور می‌شوند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
آفرین

فقط نان به نرخ روز خور هستن
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
9
قصددفاع کردن ازروسیه راندارم،اگر یادتان باشدبعدازترورناجوانمردانه سردارسلیمانی و زدن اشتباهی هواپیمای مسافرتی ،پوتین گفته بودکه این اشتباه بایستی درسی برای ایران باشد که شتاب زده ...........آلان قصد دشمنان ایران،جلوگیری ازآرامش ودیپلماسی هستش.
صفر یک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
2
12
آنان که بر طبل تحریم میکوبندهمگام با اپوزیسیون خارج از کشور که سرنوشت ملت ایران ، که هر روز در گرانیها، بیکاریها غرق وزندگیشان متلاشی ،کمترین اهمیتی ، بلکه فقط دستیابی به قدرت به هر قیمتی
یاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
8
حالا مشخص شد چرا ساندیس کمیاب شده .؟؟؟؟!!
کهن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
6
آقایان در جریان هستند که همین امسال هم از طریق فروش اموال و سهام و بازی با نرخ ارز و به نوعی دست کردن در جیب مردم امورات کشور گذشت ، و این برای سال آینده ممکن نیست چون مردم چنین توانی ندارند‌ لذا یا باید منابع مالی دیگری برای بودجه سال اینده پیدا شود. آقایانی که فکر میکنند همچنان میتوان با سایر کشورها درگیر بود لطف کنند آن منبع را معرفی کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
5
3
هنوز جای برجام درد میکنه!
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
6
6
اخرین امید مانده ی مردم دکتر حسن روحانی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
2
7
کشور مال شما دوسه هزار نفر خود سر نیست که هر تسمیمی دلتان می خواهد بگیرید کشور مجلس دارد و ۶۲ میلیون رای دهنده داریم که حد اقل باید ۴۰‌میلیون رای پشت هر کاری باشد مگر امام‌نگفت میزان رای ملت است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
7
اینا شغلشون همینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
2
10
چندتاشون بره اسرائیل بین اونا خودشو منفجر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
واقعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
8
پالتو قرمز تن این خانم بالای ۸۰۰ هزار تومنه.من چندساله دیگه نمیتونم برا خانمم‌پالتو بخرم.خواستم بفهمید اینا چه افرادی هستن و حتی نمیدونن تحریم چی هست.البته از نظر اثرش بر زندگیشون میگم.چون کاملا تامین هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
واقعا گل گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
3
2
عوامل و عمله آمریکا و غربزدهایی که پیش از منافع ملی نگران منافع و مصالح آمریکا هستند ظاهرا توان درک هزینه تراشی های فوق سنگین برجامی که با ترفندهای تبلیغات چی های دولت به ملت تحمیل شد نیستند و با این همه افتضاحی که به بار آورده اند هنوز دست از فریب مردم بر نداشته اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
5
1
با عرض تسلیت شهادت دانشمند بزرگوار شهید محسن فخری زاده
دها تن از شخصیت های بزرگ و انقلابی ترور شخصیتی شدند. انتقام این ترور ها بماند برای قیامت.
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
4
2
ببیننید خودمان را گول نزنیم نگاه به خارج و برجام و منتظر شق القمر ماندن از مذاکرات با کشورهایی که به دنبال نابودی مان هستن چیزی رو درست نکرد نکرده و نخواهد کرد صد تا برجام دیگر رو هم امضا کنید اصلا کل مملکت رو تسلیم اروپا و امریکا کنید چیزی درست نمیشه و تازشم امنیت مان رو هم از دست میدیم. راه فقط استفاده از ابزار قدرت و زور خودمان هستش باید بزنیم چشم در برابر چشم . هسته ای رو تعطیل کردیم اونها ککشان هم نگزید همه بازرسان رو بریزید بیرون از قید و بند برجام بیایم بیرون اون وقت تب می کنند اونوقت دست برتر با ماست و ما تعیین می کنیم در ضمن ابزارهای منطقه ای برای فشار به امریکا اروپا و اسرائیل رو هم داریم فقط باید بزنیم خودش درست میشه با ترس چیزی درست نمیشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
9
2
آقا مرگ یه بار شیون یه بار
برجام و مرجام و غیره رو بندازیم دور. به خدا کوتاه میان.
Nima
|
Canada
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
2
11
رفراندوم برگزار شود مشخص شود چند درصد مردم ایران خواهان ارتباط با جهان هستند چند درصد خواهان جنگ هستند.
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
اقا nima بیاد داشته باش که همیشه اکثریت داشتن دلیل بر حقانیت نیست اگر بنظرشما اکثریت ایرانیان خواهان تعامل با جهان هستند. ان جهان کدام است امروزه غارتگران بین المللی اداره جهان را در دست دارند وفقط جند کشور انگشت شمار مثل ایران مستقلند. بقیه سر در اخور استکبار دارند وهمه هم وعمشان منحصر به شکم و .... است . ایا این اکثریت داشتن به نظر شما دلیل بر حقانیت است؟ ولی من در واقعه کربلا اکثریتی را میشناسم که خون یک اقلیت حق طلب را بر زمین ریحتند و از هیج گونه جنایت دریغ نکردند. وقتی یک اکثریت غافل یک تصمیم بناحق بگیرند باید چکار کرد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
ابراهیم
امام حسین وقتی فهمید اکثریت باهاش هم نظر نیستند،تصمیم گرفت که مسیرش را عوض کند ،نه اینکه خودش را تحمیل کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
اقای ابراهیم یعنی فقط ما باید خودمان رو فدای حق در جهان کنیم؟بعدش از کجا معلوم‌شما طرف حق هستید؟اخه داعش هم میگفت حق ما هستیم
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
3
6
ظریف محبوب ترین است و برای 1400 کاندید نشود تا اوضاع به اسم او ثبت نشود

ظریف به جای آیت الله هاشمی رفسنجانی لیدر همه ی جریانات اصلاح طلب و نماینده دیپلماسی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
اشتباه منفی دادم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
2
9
میدونی از همه سخت تر و عذاب آور تر چیه؟؟
اینه که اینها خودشون را ملت میدونن و همیشه از زبان ملت حرف میزنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
مجلسیان نماینده همه ملت هستند البته محل جغرافیایی استقرار آن ملت فرق می‌کند. آنها نماینده و سخنگوی ملت یهود و رژیم اشغالگر قدس و دست در دست نتانیاهو هستند. هر چند زبانشان چیزهای دیگری بگوید. نیتها یکی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
4
2
آقای جلالی خجالت هم چیز خوبی است شما ظرف 20 دقیقه برجام را تصویب کردید بدون این که حتی یک بند آنرا مطالعه کرده باشید حالا دارید نسخه .. می پیچید ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
7
متاسفم
یعنی اینا با این افکارشون با ما هموطن هستن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
8
2
آفتابی ها و اصلاح طلبان وقت انشا خواندن تمام شده
فرافکنی نکنید
مجلس هم گفته اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکند از پروتوکل بیرون می آییم
با شما باشد حاضرید برای مذاکره با کدخدا از هر چی بگذرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
3
2
مانع شدن از بازرسی های اژانس چه ربطی به ترور شدن یا نشدن دانشمندان عزیزمون داره؟؟
وقتی برای ترور اینچنینی خود متخصصین نظامی میگن تروریست ها نفوذی باید داشته باشن برای شناسایی دانشمندان ندارن؟؟
طرح مجلس فقط برای رسیدن به اهداف حزبی هست و متاسفانه دارن ریخته شدن خون این شهید عزیز رو مصادره به مطلوب میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
2
5
آخه این نماینده ها خیلی دلسوز ملت بودن جلوی گرونی ها رو میگرفتن. شماها از همه طرف میخورید. چپ راست بالا پایین... اینقدر ادعا نکنید که کمر مارو این ادعاهای واهی و تهدیدهای پوشالی شکست. ......
محمد
|
United States
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
1
5
جای این جنغولک بازیها بهتره برن رو دستخطشون کار کنند
تا ادم بفهمه چی نوشتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
7
4
درد و بلای نمایندگان مجلس یازدهم بخوره تو سر نماینگان دوره دهم که در مقابل دشمن وادادگی به خرج دادند این سایت هم جیره خوار آنهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
4
4
مگر با برجام و دست و دل بازی در امتیازدهی هزینه مردم را کم کردید؟! هم امتیاز دادیم و هم باز ترور می شویم
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
4
2
هدف بازار هشتادمیلیونی ایران و به اختیارگرفتن نفت و گازوپایگاه داشتن نظامی وغیره....تا به این هدفها نرسند ،کوتاه نخواهند آمد. .......
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
1
4
چرا دست از سر ما ورنمیداران بخدا خسته شدیم، فقط گیردادن ب ما ایران ؟کیااین وسط مقصرن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
فقط ما نیستیم،ازکشورهای آمریکای لاتین گرفته مثل ونزوئلا،کوبا،پرو،تاعراق،افغانستان و به تازگی ترکیه هم داره کم کم شروع میشه وغیره......پنجاه سال یا شاید هم بیشترکوبا را به عنوان یک کشور تروریست می شناسندو تحریم می کنند،حالا حکومت کوبا چه خوب یا بدبه کنارومربوط به مردم خوده آن کشورو مشکل خانوادگی است !!!!!
همدانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
5
....تا ثریا ادامه دارد
مگر عقب گرد سیصد و شصت درجه
سید محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
2
9
ترامپ رفت و نمایندگان جایگزین ترامپ شدند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
1
9
اسراییل پاس میده تندروهای داخل گل میزنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
ماسک های درجه یک.پالتو و لباسهای درجه یک.قطعا حقوق انچنانی و مسکن رایگان.منم بهم بدن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین