کد خبر: ۶۸۳۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

ترامپ مثل "پادشاه جورج دیوانه" شده است

به گفته یکی از مشاوران نزدیک ترامپ، وی در پی شکست در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر شبیه به "شاه جورج دیوانه" رفتار کرد و همواره عبارت "من بردم، من بردم، من بردم" را زمزمه می‌کرد.
ترامپ مثل
آفتاب‌‌نیوز :

واشنگتن پست گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا سپس به وفادارانی چون رودی جولیانی و سیدنی پاول متوسل شد که "مایل بودند آنچه را می‌خواست به او بگویند".

هم ترامپ و هم جولیانی، وکیل وی مدعی‌اند که آرای انتخاباتی که از طریق پست از مردم اخذ شده، با تقلب همراه بوده است.

ترامپ در جریان مراسم عید پاک از معاون‌هایش پرسیده بود: آیا فکر می‌کنید که آرای انتخاباتی را به سرقت برده باشند؟

جورج سوم، پادشاه بریتانیا پس از تحمل دوره‌های شیدایی و دیوانگی در دوران پادشاهی خود به پادشاه دیوانه شهرت یافت. از او بیشتر به عنوان شاهی یاد می‌شود که مستعمرات آمریکا را از دست داد. پادشاه در سال‌های ۱۷۸۸ تا ۱۷۸۹ و بار دیگر در سال ۱۸۰۱ دچار بیماری‌های شدیدی شد. جورج در سال ۱۸۱۰ برای همیشه دیوانه شد.

ترامپ اخیرا هم در جریان یک مصاحبه به شبکه خبری فاکس نیوز مدعی شد که حتی بسیاری از دموکرات‌ها هم بر این باورند که تقلب انتخاباتی باعث پیروزی جو بایدن شده است!

واشنگتن پست در گفتگویی با ۳۲ منبع مطلع نزدیک به ترامپ همچنین تایید کرد که رئیس جمهوری جارد کوشنر، دامادش را مسئول کرده تا با روپرت مورداک، در شب انتخابات تماس بگیرد چون از بابت این مساله خشمگین بود که شبکه تلویزیونی فاکس متعلق به مورداک، بایدن را پیروز آرای آریزونا اعلام کرده است.

یکی از منابع آگاه گفت: ترامپ سر همه فریاد می‌کشید. او واقعا عصبانی بود و می‌گفت ما قرار بود واقعا آریزونا را ببریم. الان چه اتفاقی افتاده است؟

ترامپ روز یکشنبه گفت، آمریکا دیگر هرگز یک سناتور، رئیس جمهوری یا نماینده مجلس جمهوری خواه نخواهد داشت اگر که آنها به دموکرات‌ها اجازه ورود به عرصه را بدهند، در حالیکه بایدن را با سرقت آرای انتخاباتی، پیروز اعلام کرده‌اند!

وی همچنین گفت، دموکرات‌ها حالا سیستم تقلب را به درستی می‌دانند و می‌توانند کاندیداهای خود را از الان به بعد، به راحتی پیروز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین