کد خبر: ۶۸۳۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

گزارشی از تماس خارجی نیست اما ترامپ مدعی است!

دونالد ترامپ ادعا کرد، به رغم سیل تبریک رهبران جهان به جو بایدن پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همین رهبران با او تماس گرفتند تا بگویند این انتخابات چقدر "به هم ریخته" بوده است!
گزارشی از تماس خارجی نیست اما ترامپ مدعی است!
آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد که سبب شده رهبران دیگر جهان با او تماس بگیرند و بگویند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا "چقدر به هم ریخته" است.

به گزارش پایگاه ویک، این اظهار نظر ترامپ در جریان یک مصاحبه تلفنی او با فاکس نیوز مطرح شد و در جریان این مصاحبه این رئیس جمهور آمریکا همچنان ادعا کرد که جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا با کمک تقلب انتخاباتی گسترده او را در انتخابات شکست داده در حالی که هیچ سند و مدرکی از این تقلب وجود ندارد.

مشخص نشده که منظور ترامپ از این رهبران چه کسانی هستند و اینکه آیا اصلا او چنین تماسهایی دریافت کرده یا خیر. اکثر رهبران جهان شامل برخی از کسانی که ترامپ با آنها روابط دوستانه دارد همچون رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر علنا به بایدن تبریک گفته‌اند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل نسبت به پیروزی جو بایدن سکوت کرده‌اند اما سند و مدرکی از اینکه آنها صراحتا با ترامپ در هجو فرآیند انتخاباتی آمریکا اظهار همدردی کرده باشند وجود ندارد. با این حال، کاخ سفید از ماه اکتبر هیچ موردی از تماس تلفنی مربوط به رهبران خارجی را اعلام نکرده است.

ترامپ مدعی شد، رهبران خارجی با او تماس می گیرند تا بگویند "این به هم ریخته‌ترین انتخاباتی بوده که تا کنون دیده‌اند".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
0
کمی از رسانه های فارسی زبان خارجی و فیک نیوزها دور بشیم کمی هم زبان انگلیسی بلد باشیم انقد مدارک معتبر در رابطه با تقلب هس که جای هیچ شکی نمی گذاره مگه اینکه منافع عده ای در عدم دیدن این مدارک باشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین