کد خبر: ۶۸۳۲۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳

پایان جعل مدارک تحصیلی

وزیر آموزش ‌و پرورش در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی گفت: پایان جعل مدارک تحصیلی و صرفه‌جویی در زمان از مزایای سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی است.
پایان جعل مدارک تحصیلی
آفتاب‌‌نیوز :

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش وزیر آموزش ‌و پرورش در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: پایان جعل مدارک تحصیلی و صرفه‌جویی در زمان از مزایای سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی است.

وی ادامه داد: این تأییدیه برای افرادی که درخواست ادامه تحصیل در دانشگاه و یا اشتغال را آغاز کرده و یا دارالترجمه‌های قوه قضائیه یا سفارتخانه‌ها را داشته باشند، صادر خواهد شد.

حاجی‌میرزایی افزود: یکی از خدمات پر تقاضا و مستمر تأییدیه مدرک تحصیلی است و افرادی که در مدارس داخل یا خارج از کشور در طی زمان‌های مختلف و در هر یک از دوره‌های تحصیلی و نظام‌های آموزشی تحصیل‌کرده باشند می‌توانند این تأییدیه تحصیلی را دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
As
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
صدها هزار نفر دیپلم کشکی گرفتند و دارن میگیرن. مدرک لیسانس و ارشد و دکتری هم که کیلویی میدن. دانشگاههای غیرانتفاعی هم که تمام نخبگان را پذیرش می‌کنه و هر کس تمام دروس آزمون را منفی بزنه و فقط پول به حساب دانشگاه واریز کنه، حتماً پذیرش میشه. فکر کنم باید تعریف جدیدی از علم در ایران بشه. واقعاً متأسفم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین