کد خبر: ۶۸۳۲۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

قالیباف: مجلس به دشمن پیغام داد که بازی یک طرفه پایان یافته است

رئیس مجلس بعد از تصویب کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران اظهار داشت:‌ با تصویب کلیات این طرح مجلس این پیغام را به دشمنان ایران اسلامی داد که بازی یک طرفه پایان پیدا کرده است.
قالیباف: مجلس به دشمن پیغام داد که بازی یک طرفه پایان یافته است
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه (۱۱ آذر) بعد از تصویب کلیات "طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران" اظهار داشت:‌ با تصویب کلیات این طرح مجلس این پیغام را به دشمنان ایران اسلامی داد که بازی یک طرفه پایان پیدا کرده است.

بعد از اظهارات قالیباف، نمایندگان مجلس شعار الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده از مصوبه خود که در راستای منافع ملی ایرانیان و همچنین لغو تحریم‌ها و کاهش مشکلات معیشتی مردم است دفاع کردند.

طرح اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها 9 ماده دارد که دولت مکلف است برای لغو تحریم‌ها غنی سازی 20 درصدی را عملیاتی کرده و سازمان انرژی اتمی هم استفاده از سانتریفیوژ‌های نسل 6 و 8 و همچنین ساخت راکتور آب سنگین شبیه راکتور سابق اراک، ساخت کارخانه اورانیوم فلزی را در دستور کارش قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
4
به دلالان دلار و سکه و کاسبان تحریم هم که مطمعا بعضی از نمایندگان از آن منتفع میشوند پیام خوبی داده است. تصمیم گیری عاقلانه همیشه بهتر از احساسی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
آنچه که بیشتر از همه ما را عذاب میدهد اسم این طرح است!
این یعنی چی؟
"طرح اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها"
آنچه که به ذهن بنده میرسد این است:
بازی با کلمات
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین