کد خبر: ۶۸۳۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

ترامپ در حال از دست دادن دنبال‌کننده‌های توییتر و بایدن در حال به دست آوردن آنهاست

رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا از زمان شکست در انتخابات، دنبال‌کنندگان خود در توییتر را از دست داده در حالی که به تعداد دنبال‌کنندگان رئیس جمهور منتخب آمریکا اضافه شده است.
ترامپ در حال از دست دادن دنبال‌کننده‌های توییتر و بایدن در حال به دست آوردن آنهاست
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه گاردین، وب‌سایت "فکت‌بیس" که اظهارات عمومی دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا را دنبال می‌کند، گزارش داد که ترامپ از ۱۷ نوامبر تاکنون ۱۳۳ هزار و ۹۰۲ دنبال‌کننده خود را از دست داده در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا یک میلیون و ۱۵۶ هزار و ۶۱۰ دنبال‌کننده به دست آورده است.

"برایان استلتر"، گزارشگر شبکه سی‌ان‌ان روز یکشنبه در توییتی گفت: اگرچه دنبال‌کنندگان توییتر قطعا مهم‌ترین معیار اندازه‌گیری در جهان نیستند اما شایان ذکر است که برای نخستین بار از سال ۲۰۱۵ میلادی ترامپ همواره در حال از دست دادن دنبال‌کنندگان خود است. وب‌سایت فکت‌بیس کاهش‌های اندک برای ۱۱ روز متوالی را ارزیابی کرده است.

ترامپ ۸۸.۸ میلیون دنبال‌کننده دارد که برای آنها ادعاهای بی‌پایه و اساس تقلب در انتخابات و تئوری‌های توطئه تمام عیار پیرامون شکستش در برابر جو بایدن را در قالب توییت تعریف می‌کند.

ترامپ درباره رفتاری که توییتر با وی داشته شکایت کرده و مدعی است که توییتر در برابر محافظه‌کاران، متعصبانه و جانبدارانه عمل می‌کند.

این در حالی است که تعداد دنبال‌کنندگان بایدن ۲۰.۲ میلیون تن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین