کد خبر: ۶۸۳۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

انهدام باند گروگانگیری با رهایی ۳ گروگان

فرمانده انتظامی استان کرمان از رهایی ۳ گروگان در پی انهدام یک باند که اقدام به گروگانگیری در مناطقی از شرق استان کرده و تحت تعقیب بودند خبر داد.
انهدام باند گروگانگیری با رهایی ۳ گروگان
آفتاب‌‌نیوز :

سردار"عبدالرضا ناظری"در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی ربایش ۲ مرد جوان و یک مرد میانسال در مناطقی از شرق استان کرمان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بمبا انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی از حضور ۲ شرور مرتبط با این جرائم در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران پلیس استان با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس استان سیستان و بلوچستان موفق شدند طی یک عملیات شبانه ۲ متهم مورد نظر را در مخفیگاهشان در محدوده یکی از نقاط روستایی استان سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه نیز تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم با اعزام به استان سیستان و بلوچستان و رایزنی با سران طوایف مرتبط با این ۲ متهم موفق شدند ۳ فرد گرو گرفته شده را آزاد و از مخفیگاه متهمان نیز ۵ قبضه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات کشف کنند.

ناظریانگیزه متهمان از این گروگانگیری را اختلافات مالی و تنش های قبلی عنوان و بیان کرد: از دیگر جرائم این متهمان می توان به چندین فقره آدم ربایی در شرق استان کرمان و زاهدان، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان نام برد که در نهایت با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین