کد خبر: ۶۸۳۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

آغاز به کار ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

وزیر ورزش و جوانان در ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: تلاش بر این است تا در فرصت باقیمانده مسابقات انتخابی المپیک، سهمیه‌های بیشتری را کسب کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، نشست ستاد بازی‌های آسیایی، پارآسیایی، المپیک و پارالمپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان، روسای کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک و سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در حال برگزاری است.

در این نشست مسعود سلطانی‌فر، سید رضاصالحی امیری، محمود خسرو وفا و مرتضی رحمانی موحد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص حضور کاروان ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پرداختند.

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع، مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان، عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی نیز در این جلسه حضور داشتند.

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، سجادی سرپرست کاروان بازی‌های المپیک توکیو، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از دیگر حاضران در این نشست بودند.

در این نشست مسعود سلطانی فر گفت: توطئه تروریستی اخیر را که منجر به شهادت محسن فخری زاده دانشمند صنعت دفاعی کشور شد را به مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران و خانواده شریف ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی افزود: تعامل مستمر بین کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان برقرار بوده و امیدوارم بتوانیم شاهد حضور مقتدرانه ورزشکاران ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک باشیم.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: برنامه‌های آماده سازی تیم های ملی را با توجه به شرایط کنونی کشور، شیوع بیماری و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا استمرار خواهیم داد .

وی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم تا در فرصت باقیمانده مسابقات انتخابی المپیک، سهمیه‌های بیشتری را کسب کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین