کد خبر: ۶۸۳۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
تبلیغات

آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر

در این مطلب به صورت کامل به معرفی حرف آخر، محتواهای آموزشی این مجموعه خواهیم پرداخت و همچنین یکی از دروس این مجموعه را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر
آفتاب‌‌نیوز :

ممکن است بارها و بارها نام حرف آخر را از طریق برنامه‌های تلویزیونی شنیده باشید و یا در شبکه‌های مجازی اینستاگرام، تلگرام و وبسایت‌ها حداقل برای یک بار در مورد این موسسه آموزش کنکور شنیده باشید! اما ممکن است برای شما جای سوال باشد که دلیل اینکه نام این موسسه تولیدکننده محتواهای آموزشی بر سر زبان‌ها می‌باشد چیست؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید و قصد دارد بیشتر در مورد موسسه حرف اخر اطلاعات کسب کنید این گزارش خبری همان چیزیست که به دنبال آن هستید. در این مطلب به صورت کامل به معرفی حرف آخر، محتواهای آموزشی این مجموعه خواهیم پرداخت و همچنین یکی از دروس این مجموعه را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موسسه حرف آخر یکی از تولید کنندگان محتواهای آموزشی می باشد اما آموزش خود را به شیوه ای کاملا متفاوت از سایر منابع و موسسات آموزشی ارائه می دهد؛ همه ما این ضرب المثل معروف را حداقل یکبار شنیده ایم " خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو" اما با توجه به وضعیت کنونی در مورد موفقیت موسسه حرف آخر می توان ضرب المثل بالا را به این شکل بازنویسی کرد: "خواهی نشوی رسوا، برعکس جماعت شو". دلیل اشاره به این ضرب المثل معروف، ارتباط محبوبیت موسسه حرف آخر با توجه به نوپا بودن این مجموعه است. سبک جدیدی که این مجموعه آموزشی ارائه داد سبب شد تا بتواند در مدت زمان کوتاه جایگاه خوبی در مسیر آموزش کشور پیدا کند و در حال حاضر نیز ارائه دهنده منابع آموزشی به صورت نشر دیجیتال برای پایه های اول ابتدایی تا دوازدهم و کنکور می باشد.

معرفی کامل موسسه حرف آخر

حرف آخر موسسه ای با حدود ده سال سابقه در آموزش می باشد. بنیان گذار این مجموعه عبدالرضا منتظری که خود نیز تدریس درس ریاضی مجموعه را برعهده دارد می باشد. اولین قدم موسسه حرف آخر در ارائه محتواهای آموزشی با درس ریاضی و تدریس استاد منتظری آغاز شد و با توجه به استقبال داوطلبان کنکور از این سبک آموزشی رفته رفته برای سایر دروس نیز از چنین آموزشی استفاده شد و پایه های اصلی موسسه حرف آخر شکل گرفت. در حال حاضر هم این مجموعه توانسته است آموزش خود را گسترده تر ارائه دهد و برای مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هم محتوای خود را ارائه دهد و دانش آموزان در هر پایه ای که باشند بتوانند از آن استفاده کنند. اما اینجا نوبت به سبک آموزشی این موسسه می رسد که تا کنون به آن اشاره کرده ایم. سبکی با عنوان پویا نمایی در آموزش کنکور جای گرفته است و خصوصیات خود را دارد که به شدت در روند یادگیری تاثیر گذار است.

پویانمایی یا ارائه آموزش به شکل انیمیشن و تصویر سازی از سوی حرف آخر از سال 90 معرفی شد. سبکی که تکنولوژی را نیز وارد دنیای آموزش کرده است و به کمک نرم افزار هایی همچون 3D ، AR و ... کمک می کند چیزی که در ذهن مدرس می گذرد را دانش آموز بتواند مشاهده کند. بارها برای همگی رخ داده است که فردی از ما سوال بپرسد، پاسخ آن را بدانیم اما نتوانیم آن را برای فرد توضیح دهیم و متوجه شود، اما با کمک پویا نمایی و شهودی سازی این مشکل حل شده است و به صورت کاملا مفهومی داوطلب می تواند مطالب را به صورت کامل یاد بگیرد. اما پویا نمایی یک پایه دیگر هم دارد و آن هم پایه الگو سازی است!

نمی‌توان دانش‌آموز یا داوطلبی را پیدا کرد که از حفظ کردن فرمول زیاد احساس رضایت کند؛ همین امر باعث شده است الگو سازی حرف آخر به شدت محبوب شود، یعنی دانش آموز به جای اینکه برای هر سوال یک فرمول یاد بگیرید، کل سوالات یک مبحث را تنها با یک الگو حل خواهد کرد که به شدت نیز در سرعت وی تاثیر خواهد گذاشت، شاید باورکردنی نباشد اما در این مجموعه کل فیزیک در قالب کمتر از 20 الگو آموزش داده شده است. همین موضوع باعش شده است تا زمان آموزش کاهش پیدا کند و مدرس عمده زمان را صرف حل و بررسی کل تست های سراسری کند.

دو ماه آموزش اعجاب انگیز با 6040 حرف آخر

تا اینجای کار به صورت کامل با حرف آخر و سبک تدریس آن آشنا شدید و نوبت به معرفی پروژه هایی است که از سمت این موسسه ارائه می شود که یکی از آن ها پروژه 6040 حرف آخر می باشد که یک آموزش دو ماهه است و دومین پروژه هم برنامه هزار ساعته حرف آخر می باشد. برنامه هزار ساعته از پروژه هایی است که همیشه ارائه می شود و منحصر به زمان خاصی نیست. همانگونه که از اسم آن پیداست برای اتمام این پروژه دانش آموز به حدود 1000 ساعت زمان نیاز دارد، یعنی دانش آموزی که روزانه ده ساعت مطالعه داشته باشد در حدود 4 ماه می توان کل آموزش به همراه حل 10 هزار تست و 10 آزمون شبیه ساز کنکور را به پایان برساند و برای کنکور به تسلط کامل دست پیدا کند.

دومین پروژه، پروژه 6040 حرف آخر می‌باشد که به برنامه دوماهه نیز معروف است. در قالب این پروژه داوطلب تنها در 2 ماه قادر خواهد بود که کل آموزش دروس را به پایان برساند و در 40 روز هم مشغول مرور و تمرین تکرار شود. در واقع پروژه 6040 مخصوص داوطلبانی است که زمان کمی تا کنکور دارند و فشرده شده آموزش صفر تا صد می باشد. این پروژه هر سال از بهمن ماه ارائه می شود و شامل دو قسمت آزمون و آموزش است. بعد از به پایان رساندن آموزش داوطلب برای تثبیت و تسلط مطالب 20 آزمون جامع شبیه ساز کنکور را خواهد داشت که توسط برترین اساتید کشور طراحی شده است و بسیار به کنکور نیز شبیه است و تطابقات خوبی نیز با کنکور دارد. اما ویژگی محبوب این آزمون ها وجود پاسخنماست یعنی این بار پاسخ ها نیز برای دانش آموز به نمایش گذاشته خواهد شد و همین موضوع باعث می شود تا بتواند با هر آزمون یک بار دروس را نیز مرور کند.

آموزش دروس ابتدایی تا کنکور به سبک حرف آخر

اما خبر خوب ارائه بیست درصد از کل آموزش حرف آخر به همراه آزمون و کتاب و برنامه ریزی به صورت رایگان می باشد. یک فرصت فوق العاده برای بهره مند شدن از پکیج پنج روز با حرف آخر که در 5 روز با برنامه ریزی دقیق قادر خواهید بود توانایی پاسخگویی به 40 تست قطعی کنکور را پیدا کنید. برای دریافت این بسته کافیست همین الان عبارت "5 روز" را به سامانه 10002907 ارسال کنید یا با مشاورین ارشد حرف آخر تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

زیست شناسی حرف آخر

صحبت از رشته تجربی که می شود همگی به یاد درس زیست شناسی خواهیم افتاد، البته منطقی نیز می باشد زیرا هدف اکثر دانش آموزان رشته تجربی رسیدن به رشته های پزشکی، دندان، دارو و ... است که درس زیست شناسی را می توان بنیاد اصلی آن ها دانست و از طرفی زیست شناسی پر اهمیت ترین درس در رشته تجربی از بابت ضریب می باشد. تا قبل از سال 90 درس زیست شناسی آمار خوبی از لحاظ پاسخگویی داشت اما الان داستان اندکی متفاوت است به نوعی که میانگین پاسخ به تست های زیست شناسی کنکور کمتر از 10 درصد می باشد. دلیل آن هم مفهومی شدن سوالات زیست می باشد و دیگر نمی توان با حفظ کردن به سوالات این درس پاسخ داد. اما راه حل حرف آخر برای این درس هم به نوبه خود جذاب می باشد. زیست سه لایه حرف آخر که توسط اساتید این مجموعه استاد رضا شعبانی، استاد محمد شاکری و استاد هومن روان ارائه می شود.

طبق شعار دپارتمان زیست حرف آخر زیست سه لایه یعنی دانش‌آموز با یکبار مشاهده لوح‌های آموزشی حرف آخر برای هر مبحث مانند این است که سه بار آن مبحث را مطالعه کرده باشد. در لایه اول با انیمیشن داوطلب به عمق مفهوم هر مبحث سفر خواهد کرد و همه چیز را به صورت شهودی مطالعه می کند، در لایه دوم خط به خط کتاب درسی توسط مدرس برای داوطلب بررسی و تحلیل خواهد شد و در لایه سوم هم تمامی تیپ تست هایی که ممکن است از هر مبحث طرح شود برای دانش آموز بررسی خواهد شد و به صورت کامل گزینه ها نیز تحلیل می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
متاسفانه دو سال پیش موسسه حرف اخر با گرفتن مقدار زیادی پول و فرستادن نرم افزارهای بی کیفیت ضربه ای به فرزند من زد که هنوز اثارش باقی است توصیه می کنم فقط فقط کتاب درس فقط فقط یک کتاب مرغوب و استفاده از ظرفیت های و توانمندی ها خواهش می کنم دقت کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین