کد خبر: ۶۸۳۴۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸

شاختار ۲- ۰ رئال؛ حال پادشاه چمپیونزلیگ خوب نیست

رئال مادرید امشب با دو گل مقابل شاختار شکست خورد تا صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.
شاختار ۲- ۰ رئال؛ حال پادشاه چمپیونزلیگ خوب نیست
آفتاب‌‌نیوز :

رئال مادرید امشب در دومین بازی مرحله برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مهمان شاختار اوکراین بود که نهایتاً این مسابقه دقایقی پیش با نتیجه 2-0 به سود تیم اوکراینی خاتمه یافت.

در دقیقه 11 پاس خوب لوکا مودریچ باعث شد کریم بنزما در موقعیت تقریباً تک به تک قرار گیرد اما ضربه این بازیکن به وسط دروازه توسط گلر شاختار برگردانده شد.

در دقیقه 30 رئال مادرید می توانست دروازه شاختار را باز کند اما ضربه فوق العاده مارکو آسنسیو با عکس العمل بهتر آناتولی ترووین روبرو شد تا کار همچنان بدون گل دنبال شود.

رئال مادرید در نیمه دوم نیز کار را بهتر آغاز کرد و مدافع اسپانیایی این تیم یعنی ناچو می‌توانست روی ارسال کریم‌بنزما گلزنی کند اما ضربه سر این بازیکن به زیر توپ زده شد و راهی اوت شد.

در دقیقه 52 تایسون، مهاجم شاختار با دروازه رئال مادرید تک به تک شد اما ضربه این بازیکن توسط تیبو کورتوا به کرنر فرستاد.

در دقیقه 57 بالاخره قفل دروازه‌ها باز شد و شاختار توانست روی شاهکار خط دفاعی رئال مادرید به گل دست پیدا کند. اشتباه فرلاند مندی و بعد رافائل واران و قرار دادن توپ جلوی پای دنتینیو باعث شد این بازیکن در مصافی تک به تک تک دروازه رئال مادرید را باز کند.

کابوس رئال مادرید در بازی امشب در دقیقه 82 کامل شد؛ جایی که مانور سولومون روی ضد حمله بازیکنان شاختار و با یک حرکت در عرض ضربه محکمی را روانه دروازه تیبو کورتوا کرد اما هیچ کاری از دست دروازه‌بان بلژیکی بر نیامد تا نتیجه 2-0 شود.

تیم بدون زهر زین الدین زیدان در ادامه بازی نیز نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ترتیب دهد تا کار با همان نتیجه 2-0 تمام شود و وضعیت صعود کهکشانی‌ها به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین