کد خبر: ۶۸۳۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

جزر و مد بورس

بازار سهام امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه را در ساعت اولیه معاملات کاهشی آغاز کرد و بیش از ۴ هزار واحد افت کرد اما در کمتر از یکساعت وارد مسیر افزایشی شد و هم اکنون شاخص کل با ۶ هزار و ۸۳۱ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد قرار دارد.
جزر و مد بورس
آفتاب‌‌نیوز :

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۲ شاخص کل با ۶ هزار و ۸۳۱ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۵۳۱ واحد افزایش به رقم ۴۲۳ هزار و ۴۱۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۳۰ هزار معامله به ارزش ۷۱ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

نفت و گاز و پتروشیمی تامین، مخابرات ایران، فولاد مبارکه اصفهان، بانک پارسیان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی و بانک صادرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۲۳ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۴۹۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۲۶ هزار و ۳۹۳ معامله انجام داده‌اند که ۲۵ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین