کد خبر: ۶۸۳۵۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

حمایت تمام قد مارکا از زیدان ؛ تقصیر او چیست؟

نویسنده مارکا در آخرین گزارش خود از علل ناکامی رئال صحبت کرد و به حمایت از زیدان پرداخت.
حمایت تمام قد مارکا از زیدان ؛ تقصیر او چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

پس از باخت رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک رسانه‌های اسپانیایی بسیار تند به زیدان و تیمش انتقاد کردند و اعتقاد داشتند که زمان برکناری او از تیم کهکشانی‌ها فرا رسیده است.

ال‌موندو مادرید نوشت که پرز به طور جدی به اخراج زیدان فکر می‌کند و از رائول و پوچتینو به عنوان گزینه‌های بعدی تیم سخن به میان آورد اما در میان انتقادهای تند به سمت رئال مادریدِ زیدان مارکا به حمایت از این مربی پرداخت و نوشت: تقصیر زیدان چیست؟

خوان ایگناسیو گارسیا اوچوا، خبرنگار مارکا در نوشته خود به علل ناکامی رئال مادرید پرداخت.

رئال مادرید در تابستان 2020 هیچ بازیکنی نخرید و پس ا 40 سال یک رکورد جالب را ثبت کرد. ایده مادرید هم این بود که ضمن حفظ بودجه در دوران آشفته پساکرونایی، خریدهای مد نظر باشگاه در تابستان 2021 خریداری شود.

مادرید 100 میلیون یورو برای 2 برزیلی خود خرج کرده ولی هنوز آنها به ستاره دنیا بدل نشده اند. ما با 2 بازیکن جوان طرف هستیم که هنوز نمی‌توانند ماشین را هدایت کنند. نویسنده مارکا با ذکر نکات بالا مدعی شد که برخی از اتفاقات از سوی بدشانسی زیدان است و این تیم این مشکلات را می‌گذراند. رئال مادرید پس از دوران کریستیانو رونالدو با مشکل بزرگ گلزنی روبه‌رو است و این مسئله را زیدان از ابتدای فصل خاطر نشان کرد. رئال به دلیل خرید ام‌باپه در سال بعدی هیچ مهاجمی خریداری نکرده و ازارد نیز هنوز نتوانسته ذره‌ای از توانایی‌ خود در چلسی را نشان دهد. او در 37 بازی رئال مادرید تاکنون مصدوم بوده که یک آمار بسیار ضعیف محسوب می‌شود.

یکی از نکات گفته شده در بالا، مصدومیت سرخیو راموس بود که در تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان رخ داد. کاپیتان رئال مادرید با مصدومیتش ضربه بزرگی به تیم زیدان زد. او هم در خط دفاع فرمانده است و هم می‌تواند در بازی تیم را به سوی برد و پیروزی تشویق کند.

رئال مادرید 4 بازی سخت پیش روی خود دارد و می‌توان تصور کرد که زیدان با عدم پیروزی در این جدال‌ها شاید منصب سرمربیگری رئال مادرید را از دست بدهد. مادرید با سویا، مونشن گلادباخ، اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو بازی خواهد کرد و باید سرنوشت زیدانِ رئال مادرید چگونه رقم خواهد خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین