کد خبر: ۶۸۳۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

بیماران  قلبی، ریوی و سالمندان امروز در تهران تردد نکنند

مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به آلودگی هوای پایتخت طی امروز (۱۲ آذرماه) از گروه‌های حساس جامعه شامل کلیه بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان خواست تا در سطح شهر تردد نکنند.
آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران آمده است: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، منتهی به ساعت ۸ صبح امروز (۱۲ آذرماه) متوسط شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۴ و آلاینده شاخص ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون بود و کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.

لازم به توضیح است متوسط کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های شادآباد منطقه ۱۸(۱۷۱) و شهرداری منطقه ۲۱ (۱۶۸) در شرایط ناسالم بود.

براساس اطلاعات واصله از اداره کل هواشناسی استان تهران امروز (۱۲ آذرماه) آسمان تهران نیمه ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و از اوایل شب شاهد وزش باد و بارش‌های پراکنده خواهیم بود که موجب بهبود وضعیت کیفی هوای تهران خواهد شد. در این شرایط جوی توصیه می‌شود گروه‌های حساس جامعه شامل کلیه بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان طی امروز از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین