کد خبر: ۶۸۳۶۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

دوستی اینستاگرامی به تجاوز و سرقت کشیده شد

دوست مجازی یک زن که با تهدید، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و دست به سرقت طلاهایش زده بود در قرار صوری دستگیر شد.
دوستی اینستاگرامی به تجاوز و سرقت کشیده شد
آفتاب‌‌نیوز :

تحقیقات برای بازداشت متهم از چند روز قبل با شکایت زنی جوان در دادسرای ویژه سرقت پایتخت شروع شد. شاکی می‌گفت در اینستاگرام با پسری جوان آشنا شده و چندین‌بار با او قرار ملاقات گذاشته اما در آخرین قرارشان او نقشه شومش را اجرا کرده است.

زن جوان در توضیح ماجرا به بازپرس پرونده گفت: حمید آخرین‌بار به بهانه اینکه می‌خواهد از من کتاب بگیرد به مقابل آپارتمانم آمد و به محض اینکه در را بازکردم با چاقو تهدیدم کرد و وارد خانه‌ام شد. او مرا به قتل تهدید کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از آن همه پول‌های نقد، سکه‌ها و دلارهایم را سرقت کرد و گریخت. او گفت که از من عکس خصوصی دارد و تهدید کرد که اگر شکایت کنم عکس‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده و آبرویم را می‌برد. حمید حتی مدعی شد که من تنها قربانی او نیستم و با این ترفند دختران و زنان زیادی را تسلیم نیت شوم خود کرده است.

قرار صوری
با شکایت زن جوان، تحقیقات برای بازداشت متهم شروع شد اما ردی از وی نبود و به همین دلیل مأموران از شاکی خواستند تا با مرد آزارگر قرار ملاقات بگذارد. به این ترتیب شاکی برای او پیامی فرستاد و نقش بازی کرد و مدعی شد که دلباخته وی شده تا متهم حرف‌هایش را باور کند و سر قرار حاضر شود.

نقشه گرفت و متهم بی‌آنکه بداند پلیس به کمین او نشسته، سر قرار با طعمه خود در یکی از خیابان‌های تهران حاضر شد. مأموران متهم را دستگیر کردند و او چاره‌ای جز اقرار به جرم خود نداشت.

وی گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با زن جوان آشنا شدم و بعد از صحبت با او متوجه شدم که تنها زندگی می‌کند و وضع مالی خوبی دارد. به همین دلیل نقشه کشیدم که اموالش را سرقت کنم.

وی ادامه داد: روز حادثه به بهانه اینکه می‌خواهم کتابی به او بدهم، به خانه زن جوان رفتم و با تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده و طلاهایش را سرقت کردم. بعد از آن راهی شهرستان شدم و طلاها را ۱۱میلیون تومان فروختم. بعد دوباره به تهران برگشتم و در یک ساختمان نیمه‌کاره مشغول به‌کار شدم اما درنهایت گیر افتادم.

وی درخصوص ادعایش مبنی بر اینکه با دختران و زنان در اینستاگرام آشنا شده و به بهانه انتشار عکس و فیلم‌های شخصی‌شان، طعمه‌هایش را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالشان را سرقت کرده گفت: این داستان خیالی را من برای زن جوان تعریف کردم. می‌خواستم از من حساب ببرد و جرأت نکند شکایتی علیه من مطرح کند. درواقع می‌خواستم از من بترسد و فکر کند من مرد خطرناکی هستم که زنان و دختران زیادی را طعمه قرار می‌دهم درصورتی که این ماجرا واقعیت ندارد. تنها طعمه من همین زن جوان بود.

این متهم با دستور بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر و شناسایی جرایم احتمالی دیگر در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
چرا باید برای اینگونه کار ها انرژی صرف کند ؟ اگر زن واقعا زن باشد با مردغریبه قرار می گزارد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین