کد خبر: ۶۸۳۶۷۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

نمایندگان مجلس یک خودروی دیگر هم دریافت می‌کنند؟

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس درباره طرح مجلس پیرامون ارائه خودروی امانی به نمایندگان توضیحاتی ارائه کرد.
نمایندگان مجلس یک خودروی دیگر هم دریافت می‌کنند؟
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: طرحی در مجلس در حال بررسی است که در صورت تصویب، خودروی امانی در انتهای دوره نمایندگی به مجلس عودت داده می‌شود.

وی افزود: در این طرح یک مساله عجیبی وجود دارد که باید اصلاح شود به عنوان مثال قید شده که اگر نماینده‌ای حوزه انتخابیه دور افتاده‌ای دارد دو خودرو دریافت کند.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: دلیلی ندارد به یک نماینده دو ماشین از محل بیت‌المال ارائه شود. ماشین‌های خریداری شده توسط مجلس به صورت امانی در اختیار وکلای ملت قرار می‌گیرد.

همچنین احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: این طرح مدت‌ها پیش توسط آقای ایزدخواه ارائه شده بود که اکنون در دستور کار و بررسی قرار ندارد.

«بر اساس این طرح، به هر نماینده متقاضی، یک خودروی صفر ایرانی صرفا جهت استفاده در طول دوره نمایندگی تعلق گرفته و خودرو در پایان دوره به مجلس عودت می‌شود. در صورت استفاده از خودروی امانی، پرداخت مبلغ مربوط به حمل و نقل و ایاب و ذهاب به نمایندگان ممنوع است.

در صورت تصویب نهایی طرح ذکر شده، خودروی امانی در انتهای دوره نمایندگی به مجلس عودت داده می‌شود و هیئت رئیسه می‌تواند آن را به فروش برساند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
4
همه اش منافع خودشان است پس کی بفکر مردم هستن ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
4
ماشاالله همش تلاش برای راحتی و اسایش نمایندگان مجلس است گویا مردم به کل فراموش شده اند
بیدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
3
با فداکاری که وکلای انقلابی کردن باید به اونایی که از طرح جدید پشتیبانی و اظهار خوشحالی کردن نفری ۲ تا ماشین شاسی بلند غیر چینی و یه جت شخصی بدن چون حیفه این ۱۰ درصدی ها روی زمین راه برن ، اون ماشینا هم مال خانوم و دخترشون باشه که به کاراشون برسن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
1
منم یه ماشین دارم مجلسی ها خواستن تعارف نکنن بیام خصوصی پیام بدن!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
تخصیص یک جت شخصی بهمراه حقوق کف یک میلیاردتومانی ماهیانه وواگذاری یک واحدحداقل ۱۰۰۰متری دربرجهای تهران بهمراه یک ویلای درخورشان درشمال وکیش بهمراه تامین کلیه مایحتاج روزمره زندگی بصورت کاملا مجانی و........به نمایندگان سوپرانقلابی ازاوجب واجبات است !!!!!!وظیفه مردم هم تمام کمال پشتیبانی ازچنین نمایندگان پرشور
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین