کد خبر: ۶۸۳۷۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸

انتقاد شدید معاون روحانی از نماینده بندرعباس

معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور به توهین نماینده بندرعباس به رئیس جمهور واکنش نشان داد.
انتقاد شدید معاون روحانی از نماینده بندرعباس
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته صحن مجلس شاهد توهین یکی دیگر از نمایندگان مجلس به رئیس جمهور بود.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در واکنش به اظهارات نماینده بندرعباس در توئیتی نوشت؛ «آنقدر درونمایه‌ی خود را به رخ کشیدید تا آن نهیب تاریخی، نصیبتان شد؛ حالا هم با وجود دستور صریح و چندباره‌ رهبری، پایبندی به تصمیمات تخصصی ستاد ملی را به استهزا می‌گیرید و باب توهین تازه‌ای را می‌گشایید. ادبتان که هویدا بود، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری‌تان هم آشکار شد.»

انتقاد شدید معاون روحانی از نماینده بندرعباس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
مردم بندرعباس، این نماینده را به اخلاق نیکو می شناسند، در دوره قبل که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر بود، ایشان با رایی بالایی انتخاب شدند و این دوره اغلب مردم بندرعباس به دلیل رسیدگی زیاد به حوزه انتخابیه، مردم داری و اخلاق نیکو، به عنوان نفر اول از حوزه انتخابیه بندرعباس ایشان را انتخاب کردند.
من در بین مردم حضور داشتم و مهمترین دلیل مردم برای انتخاب ایشان به عنوان نفر اول، به خاطر رسیدگی زیاد به حوزه انتخابیه، مردم داری، اخلاق نیکو و رسیدگی به امور مردم بود. و از ایشان به عنوان مردمی ترین نماینده بندرعباس یاد می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
اعضای این مجلس، نماینده ۱۴% تا ۱۵% مردم کشور هستند. یعنی حداکثر ۱۲ میلیون نفر. هرچند که بعید است تمام افراد همان ۱۲ میلیون هم از نمایندگان که .... خوششان بیاید!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین