کد خبر: ۶۸۳۷۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

شرط پمپئو برای معامله با ایران

وزیر خارجه دولت کنونی آمریکا انجام هرگونه معامله با ایران را به آزادی «باقر و سیامک نمازی» و همچنین «مراد طاهباز» مشروط کرد!
شرط پمپئو برای معامله با ایران
آفتاب‌‌نیوز :

«مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده روز پنج شنبه در یک پیام توئیتری نوشت: «امروز باقر نمازی ۸۴ ساله می‌شود. او از چهار سال پیش و از زمان بازداشت ناحق خود، نتوانسته است ایران را ترک کند».

وی در ادامه این پیام می‌نویسد: «پسر وی، سیامک و مراد طاهباز نیز که آنها هم شهروندان آمریکا هستند، همچنان در زندان اوین بسر می برند».

شرط پمپئو برای معامله با ایران

پمپئو در پایان این پیام توئیتری خود مدعی شد: «تا زمانی که این افراد [باقر و سیامک نمازی و مراد طاهباز] آزاد نشوند، هیچگونه معامله‌ای با ایران نباید انجام شود».

گفتنی است که سیامک و باقر نمازی از جمله شهروندان آمریکایی هستند که بنا به اتهام‌های امنیتی و جاسوسی در ایران در بازداشت به سر می‌برند. مراد طاهباز نیز فردی سه تابعیتی است و شهروندی آمریکا، انگلیس و ایران را دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
داداشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
2
فقط منتظر بودیم تو چاقال این دم آخری برامون شرطو شروط بذاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
2
ما هزینه برجام را در ابتدا داده ایم حالا که وقت چیدن میوه آنست نفوذی ها می خوانهد ما را از چیدن میوه آن محروم کنندچرا که می ترسند دلارها و سکه های احتکاریشان کم ارزش شود مردم محروم ایران این خیانتهای خواص را فراموش نخواهند کرد فردا اگر عرصه برایتان تنگ شودانتظار یاری از مردم نداشته باشید مردم سلاخی شدنتان را تماشا خواهند کرد همانطوریکه شما حالا سلاخی شدن مردم را به تماشا ایستاده اید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین