کد خبر: ۶۸۳۷۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

زندان‌ها خلوت‌تر می‌شود

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: در راستای بخشنامه پایش وضعیت زندانیان تا به امروز دو هزار و 544 مورد در لرستان شناسایی شده است به موجب این بخشنامه افرادی که در مواعد قانونی در خصوص ادامه بازداشت شأن تصمیم گیری نشده یا کسانی که مستحق برخورداری از از ارفاقات قانونی هستند بیش از گذشته مورد توجه و پیگیری واقع می‌شوند.
زندان‌ها خلوت‌تر می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالمجید کشوری اظهار داشت: به موجب بخشنامه اخیر رئیس قوه قضائیه وضعیت زندانیان و تحقق اهداف اجرای حبس، رصد و پایش می‌شود.

وی با بیان توضیحاتی در مورد این طرح افزود: در این طرح کسانی که از زندان بودنشان نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود شناسایی شوند و برای آن‌ها تصمیم فوری و فوق‌العاده اتخاذ شود زیرا نباید کسی بی جهت در زندان بماند و در زندان رها باشد.

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: این بخشنامه مصداق و نشانه واضحی است که در الگوی زندانبانی اسلامی زندانی عائله تحت تکفل حکومت باشد و می‌بایست دائماً تحت رصد و کنترل در چرخه اصلاح و تربیت باشد.

کشوری با اشاره به اینکه تا به امروز دو هزار و ۵۴۴ مورد برای اجرای این طرح در لرستان شناسایی شده است، تصریح کرد: به موجب بخشنامه پایش وضعیت زندانیان، افرادی که در مواعد قانونی در خصوص ادامه بازداشت شأن تصمیم گیری نشده است و یا کسانی که مستحق برخورداری از از ارفاقات قانونی همچون آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات هستند بیش از گذشته مورد توجه و پیگیری واقع می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین