کد خبر: ۶۸۳۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

ایران بارانی می‌شود

سازمان هواشناسی از بارش باران در بیشتر استان های کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد: امروز در استان‌های تهران،‌ البرز، قزوین، گیلان، مازندران، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خلیج فارس و خراسان رضوی شاهد بارش باران خواهیم بود.
ایران بارانی می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش های امروز در استان‌های ذکر شده همراه با رعد و برق و تندباد است و در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

براساس این گزارش، فردا شنبه، گستره فعالیت این سامانه بارشی به غرب و مرکز کشور کشیده می‌شود و در استان‌های ایلام، مرکزی، قم، سمنان و اصفهان نیز بارش پراکنده خواهیم داشت.

براساس پیش بینی این سازمان،‌ روز یکشنبه کل کشور به جز جنوب استان سیستان و بلوچستان، بارانی خواهد بود که شدت بارش‌ها که هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی را در پی دارد، شامل استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، خراسان جنوبی، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

روز دوشنبه از میزان بارش‌ها در بیشتر نقاط کشور کاسته می‌شود، اما در استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و سواحل دریای خزر شاهد تداوم بارش ها خواهیم بود.

سازمان هواشناسی با اعلام کیفیت ناسالم هوای تهران از امروز برای گروه‌های حساس، درباره شرایط جوی تهران نیز پیش بینی کرد که آسمان پایتخت امروز نیمه ابری و همراه با غبار محلی است و اوایل شب، بارش پراکنده در پایتخت رخ می‌دهد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین