کد خبر: ۶۸۳۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲

ترافیک سنگین در محور تهران- فشم

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای از بروز ترافیک سنگین در محور تهران – فشم محدوده رودک خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

این مرکز درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک سنگین در محور تهران- فشم

تردد روان در محورهای هراز و کندوان

مرکز مدیریت راه‌ها در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمال نیز اعلام کرد: دوربین‌های نظارت تصوری تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

آزادراه‌ تهران-کرج پرترددترین ‌جاده کشور

بر اساس اعلام این مرکز، در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه‌ تهران-کرج، آزادراه کرج-تهران و آزادراه کرج-قزوین به ثبت رسیده است.

کاهش ۶ درصدی ترافیک جاده‌ها

کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزارو ۲۷۸ دستگاه ترددشمار جاده ای نیز نسبت به روز قبل ۶.۱ درصد کاهش نشان می دهد که در این مدت، سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۹ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح بوده است.

انسداد جاده ای

براساس اعلام مرکز مدیریت راه ها، محور سروآباد-پاوه، جاده پونل - خلخال، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران و جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است تا ترافیک عبوری در این محورهای نداشته باشیم.

همچنین جاده شهداد - نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان، محور خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه‌ در استان خوزستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
ترافیک فقط به خاطر رستوران دارها مسیر جاده رودک ودست فروشان است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین