کد خبر: ۶۸۳۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

رشد ۱۹ هزار و ۷۳۱ واحدی شاخص کل بورس

بورس تهران امروز شنبه ۱۵ آذرماه را در ابتدای معاملات با افت آغاز کرد و بیش از ۶ هزار واحد منفی شد اما بعد از گذشت یکساعت وارد مسیر صعودی شد و در پایان معاملات شاخص کل با ۱۹ هزار و ۷۳۱ واحد افزایش بر سکوی یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد ایستاد.
رشد ۱۹ هزار و ۷۳۱ واحدی شاخص کل بورس
آفتاب‌‌نیوز :

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۹ هزار و ۷۳۱ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۸۶۹۹ واحد افزایش به رقم ۴۳۱ هزار و ۸۶۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۵۹۸ هزار معامله به ارزش ۱۲۵ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، گروه مپنا، ایران خودرو، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و معدنی و صنعتی چادرملو  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۳۳۷ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۸۰۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۸۹ هزار و ۷۴۶ معامله انجام داده‌اند که ۶۴ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال ارزش داشت.

پتروشیمی مارون، بانک دی، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب، صنعتی مینو و مدیریت انرژی امید تابان هور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین