کد خبر: ۶۸۴۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶

قیمت‌های عجیب آپارتمان در منطقه یک/جدول

زعفرانیه و فرمانیه از محله‌های منطقه یک شهرداری در شمال تهران است. قیمت مسکن در منطقه یک بالاتر از سایر مناطق تهران است؛ بنابراین قیمت مسکن در این دو محله نیز بالا بوده و آپارتمان‌هایی که در این محله‌ها معامله می‌شود، در بازه قیمتی بالایی قرار دارد.
قیمت‌های عجیب آپارتمان در منطقه یک/جدول
آفتاب‌‌نیوز :

آپارتمان‌های زعفرانیه فرمانیه طی یک ماه اخیر در بازه قیمتی ۵۷ تا ۱۵۵میلیون تومان به ازای هر متر مربع معامله شده است.آپارتمان‌های منطقه زعفرانیه و فرمانیه طی یک ماه اخیر بین ۵۷ تا ۱۵۵میلیون در هر متر مربع معامله شده است. یک واحد آپارتمان ۱۳۷متری و ۶۰سال ساخت در خیابان پسیان متری ۵۸میلیون و ۱۸۱هزار تومان در هر متر مربع معامله شد. قیمت واحدی ۲۶۱متری و ۱۵سال ساحت در خیابان کوهسار این محله نیز متری ۸۲میلیون و ۵۰۲هزار تومان بوده است.

یک خانه ۱۵۸متری و ۱۹سال ساخت در خیابان آصف زعفرانیه، متری ۶۵میلیون و ۳۲۸هزار تومان به فروش رفت. همچنین آپارتمانی ۱۲۱متری و ۴سال ساخت در خیابان پیراسته متری ۱۱۹میلیون و ۸۳۴هزار تومان معامله شد.

قیمت مسکن در محله فرمانیه نیز بسیار بالا است. یک واحد آپارتمان ۱۵۳متری و ۱۴سال ساخت در این محله متری ۸۲میلیون و ۵۴۲هزار تومان معامله شد. سرمایه مورد نیاز برای خرید آپارتمانی ۱۴۳متری و ۸سال ساخت در خیابان کوهستان که در فرمانیه قرار دارد، ۹۷میلیون و ۸۷۴هزار تومان در هر متر مربع و مجموعا ۱۴میلیارد تومان بود. یک خانه ۹۸۸متری و ۸سال ساخت در این محله متری ۵۱میلیون تومان معامله شد.

یک کارشناس مشاور املاک که در منطقه یک فعالیت دارد، معتقد است قیمت مسکن در این محله‌ها به ثبات نسبی رسیده است؛ ولی گاهی اوقات برخی آپارتمان‌ها با ارقامی عجیب قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت‌های عجیب آپارتمان در منطقه یک/جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین