کد خبر: ۶۸۴۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱

گزینه خط حمله پرسپولیس در آستانه پیوستن به دیناموکیف

احتمال جدایی شهاب زاهدی در نیم فصل از المپیک دونتسک در نقل و انتقالات زمستانی قوت گرفت.
گزینه خط حمله پرسپولیس در آستانه پیوستن به دیناموکیف
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از ناکامی پرسپولیس در جذب شهاب زاهدی مهاجم سابق خودشان که در لیگ امسال اوکراین و با لباس المپیک دونتسک با ۶ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد، حرف از جا به جایی او در نیم فصل زیاد شنیده می شود.

این انتقال جدی گویا به دیناموکیف تیم صدرنشین فعلی لیگ اوکراین است که با ۲۶ امتیاز بدون احتساب بازی های امروز در رتبه نخست قرار دارد. انتقالی که حتی مورد علاقه هواداران دینامو هم هست چرا که چندی پیش در یک صفحه هواداری این بازیکن را برای انتقال در نقل و انتقالات زمستانی به این باشگاه قدیمی به باشگاه پیشنهاد داده شده شد.

با این حال خبرهایی که در رسانه های اوکراین منتشر شده اند حکایت از جدی شدن این انتقال دارد و به نظر می رسد که بعد از برگزاری دو بازی پایانی المپیک دونتسک در نیم فصل اول رقابت های لیگ اوکراین ، مذاکرات برای جذب زاهدی جدی تر شود. انتقالی که می تواند یک انتقال جدی و پرسر و صدا در سطح لژیونرهای فوتبال ایران باشد.

شهاب زاهدی بازیکنی است که گفته می شد یحیی گل محمدی نیز علاقمند بود او را برای خط حمله پرسپولیس به خدمت بگیرد اما مبلغ بالای درخواستی المپیک برای جدایی اش مانع از انتقال او به پرسپولیس شد. بازیکنی که در پرسپولیس نامش مطرح شد و به نظر می رسید خودش نیز علاقمند بود که بار دیگر و البته در شرایطی کاملا متفاوت پیراهن سرخ را به تن کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین