کد خبر: ۶۸۴۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹

جراحی موفقیت‌آمیز مغز برای اولین بار در بیمارستان شفا سقز

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز از عمل جراحی موفقیت‌آمیز مغز برای اولین بار در بیمارستان شفا این شهرستان خبر داد.
جراحی موفقیت‌آمیز مغز برای اولین بار در بیمارستان شفا سقز
آفتاب‌‌نیوز :

انور بهرامی در گفت‌وگو با فارس در سقز اظهار داشت: برای نخستین بار عمل جراحی مغز توسط یکی از پزشکان متعهد در این شهرستان انجام شد که موفقیت‌آمیز و بسیار رضایت‌بخش بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز ادامه داد: بیمار مرد 64 ساله‌ای است که از سال 79 تاکنون دو بار در تهران زیر تیغ جراحی رفته بود و این بار در سقز عمل شدند.

بهرامی افزود: از این پس بیماران مغز و اعصاب می‌توانند با خیال راحت در این شهرستان به درمان ادامه داده و از مراجعه به سایر شهرها برای عمل جراحی خودداری کنند.

وی ادامه داد: بخش‌های داخلی، کودکان، اتاق‌های عمل و نیز چند رشته دیگر به غیر از زنان و زایمان در این بیمارستان راه‌اندازی شده است.

دکتر صالح رضایی پزشک جوان و متخصص مغز و اعصاب که این عمل جراحی را انجام داد، گفت: بیمار سال‌های زیادی بود که سرطان خون داشت و سرطان به مغز بیمار متاتاز و هیدروسفال داده بود که در نهایت بیمار عمل جراحی شد.

وی عمل را با توجه به اینکه برای نخستین بار در بیمارستان شفا صورت گرفت، سنگین دانست و گفت: بحمدالله با همکاری پرسنل اتاق عمل، این جراحی در یک ساعت و با موفقیت انجام شد.

رضایی حال عمومی بیمار را که ساعت 22 شب گذشته جراحی شد خوب و رضایت‌بخش اعلام کرد و گفت: بیمار قادر به صحبت کردن است و انتظار داریم تا چند روز آینده از بیمارستان ترخیص شوند.

این پزشک متخصص افزود: این بیمارستان که با همت مسئولان دلسوز دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، فرمانداری، نماینده مردم در مجلس و دیگر بزرگواران در این شهرستان احداث شده را بسیار عالی و در خور مردم خوب شهرستان سقز دانست و اظهار امیدواری کرد، از این پس عمل‌های جراحی بزرگ در دیگر تخصص‌ها نیز در این بیمارستان انجام شود.

دکتر سالکی رئیس بیمارستان شفا سقز هم با بیان اینکه به زودی در این بیمارستان دستگاه سی‌تی‌اسکن نیز راه‌اندازی خواهد شد گفت: تلاش می‌شود تمام خدمات پزشکی و تخصصی به بیماران این شهرستان در این بیمارستان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار عمل جراحی به این مهمی (مغز و اعصاب) در این شهرستان انجام می‌شود، اظهار امیدواری کرد: بهترین خدمات درمانی به مردم شهرستان سقز و دیگر شهرستان‌های همچوار در این بیمارستان صورت بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین