کد خبر: ۶۸۴۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵

سردار شریف: هیچ فهرستی از توطئه نکرده آمریکا در قبال ملت ایران وجود ندارد

سخنگوی سپاه گفت: آمریکایی‌ها هیچ کار نمانده‌ای بر علیه ملت ایران دارند و دیگر دست آنها در قبال فشارهای بیشتر خالی است.
سردار شریف: هیچ فهرستی از توطئه نکرده آمریکا در قبال ملت ایران وجود ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار رمضان شریف امشب در مراسم رونمایی از مستند((سالار)) با موضوع معرفی حیات شهید عبدالحمید سالاری اولین شهید مدافع حرم هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان تنوع حضور و رشادت او در دوران انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن درخشان و بی‌نظیر است.

وی افزود: از همان ابتدای انقلاب، آمریکایی‌ها سر سازش با ملت ایران نداشتند چرا که تمام امورات کشور که در ید قدرت آمریکا و ۱۳۰ هزار مستشار آنان بود، بعد از انقلاب این منافع به خطر افتاد.

سخنگوی سپاه ادامه داد: صهیونیست‌ها نیز از بابت وقوع انقلاب اسلامی ناخرسند شدند چرا که ایران اسلامی و ملت بزرگ ما را سد راه خویش و جنایات و دست‌درازی خود می‌دیدند.

سردار شریف بیان کرد: صهیونیست‌ها اشغالگرند و فاقد ریشه تمدنی هستند و در ۷۰ سال گذشته ۲۷۰۰ نفر از عناصر نخبه کشورهای اسلامی را ترور کردند. خود صهیونیست ها نیز این ترورها را مایه افتخار خود می دانند و اسامی این ترورها را در چند کتاب منتشر کرده‌اند.

وی گفت: صهیونیست‌ها در این تحولات اخیر منطقه بصورت چراغ خاموش تعداد زیادی از نخبگان ملت‌های مسلمان را ترور کردند و هدف اصلی آنان نیز سلب دسترسی به سرشاخه‌های علم از سوی ملت‌های منطقه است.

وی این هدف صهیونیستی را از اهداف اولیه بن گورین تا به امروز دانست و گفت: آنان قدرت پوشالی خویش را در معرض تهدید می‌بینند و نمونه آن نیز شکست مفتضحانه‌شان در جنگ ۳۳ روزه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین