کد خبر: ۶۸۴۱۱۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

عکس| تجمع مقابل رآکتور آب سنگین اراک و شعار علیه مذاکره احتمالی ایران و آمریکا

به مناسبت روز دانشجو جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی در مقابل سایت هسته‌ای خنداب اراک (رآکتور آب سنگین) تجمع کردند.
عکس| تجمع مقابل رآکتور آب سنگین اراک و شعار علیه مذاکره احتمالی ایران و آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

صبح امروز و به مناسبت 16 آذر روز، برخی افراد در مقابل سایت هسته‌ای خنداب تجمع کرده و ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردند.

در این تجمع ضمن تجلیل از مقام و جایگاه علمی شهید فخری‌زاده و محکومیت ترور وی، هرگونه مذاکره با آمریکا را خیانت به کشور دانستند؛ دانشجویان همچنین، بر لزوم انتقام سخت از عاملان ترور شهید فخری‌زاده و تداوم راه شهدای جهاد علمی تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان همچنین از دولت خواستند در اسرع وقت تمام فعالیت‌های هسته‌ای کشور را به حالت اول برگرداند.

در پایان این تجمع، بیانیه تشکل‌های دانشجویی استان قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

«امروز روز ۱۶ آذر ماه است، سالروز قیام دانشجویان علیه ظلم، سالروز فریاد استقلال و آزادی ملت، امروز روز مرگ بر آمریکاست، آذر ماه جاری بار دیگر خوی وحشی رژیم تروریستی آمریکا و آمریکازاده ها را هویدا ساخت.

شهادت فرزندی از فرزندان انقلاب، یادگار روزهای عشق و ایثار ِدفاع مقدس، دانشمند والا مقام شهید دکتر محسن فخری زاده را به امت اسلام و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز تسلیت عرض می‌نماییم و خطاب به شهید والا مقام، توفیق لباس سعادتمند شهادت در راه اسلام را تبریک می گویم و به خانواده محترم و شاگردان مبارز ایشان عرض تسلیت داریم.

امت انقلابی ایران، خون فرزندی دیگر از فرزندان دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران عزیزمان به دست جلادترین و شقی‌ترین بشر یعنی رژیم منحوس و غاصب اسرائیل به شهات رسید، خشم انقلابی‌مان تا خونخواهی از خون فرزندان شهیدمان آرام نخواهد گرفت.

خشم انقلابی مان چون دریایی شده است که فرعون زمان یعنی رژیم تروریستی آمریکا و سگ نگهبانش، رژیم غاصب اسرائیل را به نیل خواهد فرستاد و غرق خواهد کرد، امروز بار دیگر بندهای آزادی غرب و استکبار بر همگان آشکار شد و هویت واقعی متوحش خود را نشان دادند.

آیا وقت آن نرسیده است که وجدان‌های دنیا با رژیم آمریکا که مکتب حیوانی خود را با قتل عام مردم قاره آمریکا آغاز کرد و منابع معدنی و انسانی آفریقا را غارت کرد و سرخی پرچمش را با خون به ناحق ریخته شده میلیون‌ها انسان بیگناه رنگ کرد و هزاران معلول بشری، معلول توحشش است، آشنا شود و بر علیه ظلم قیام کند؟

سازمان‌های بین المللی اسیر دلارهای آمریکایی تا کی می‌خواهند نقاب بر چهره زنند و آلت دست آمریکا باشند؟

ملت بزرگ ایران، شیطان زاده‌های شیطان اکبر فرزند علم و فناوری ایران عزیز را با خوی حیوانی خویش به شهادت رساند، اما هیهات که نور علم و عدالت و آزادی را خاموش کنند چون انقلاب متصل به عاشورا خاموشی ندارد و هر روز زنده‌تر به حیات خویش ادامه خواهد داد، اما ما ملت شهادت هستیم و دندان‌های رژیم آمریکا و اسرائیل را خورد خواهیم کرد.

راه َشهید دانشمند ارشد هسته‌ایمان را برای کمتر از ثانیه متوقف نخواهیم کرد و همه ملت شهید محسن فخری زاده خواهندبود، اما جای سوال دارد که کجا رفته اند نهادهای بین المللی مدعی آزاد؟ تروریست‌های لباس آزادی بر تن کجا هستند؟ آیا وقت آن نرسیده است جهان بیدار شود؟ امروز ترور ناجوان مردانه دانشمند ایرانی حکام الت دست امریکا را به سکوت واداشته است. اما امریکا و اسرائیل بدانند، از ملت ایران سیلی تاریخی خواهند خورد، سیلی که بشر را آزادی خواهد بخشید، ما فرزندان روح الله به زودی در مسجد الاقصی اقامه نماز خواهیم کرد و طومار ظلم را برخواهیم چید و و تا شرک و کفر است مبارزه است و تا مبارزه است ما هستیم.

خطاب به مسئولین عنوان می کنیم فکر ترور فرزندان ایران باید انقدر پر هزینه باشد تا دشمن در ذهن خود چنان غلطی را نپروراند.، بار دیگر بر همگان هویدا شد بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی همان نقش شیطانی لانه جاسوسی شیطان اکبر را دارند، هیهات که بار دیگر قدم هایشان به خاک انقلاب برسد و اگر مسئولین این جاسوسان را اخراج نکنند ملت ایران آنان را اخراج و لانه‌های جاسوسی را تسخیر خواهد کرد. ملت ایران از خون فرزندانش نخواهد گذشت و ادبیات مذاکره با شیطان به گورستان تاریخ باید رود،

اینجا همان هست که دیپلمات‌های کشور باید هر روز وصیت نامه حضرت امام خمینی رحمه الله علیه را مرور کنند تا الفبای دیپلماسی را یادبگیرند، همچنین دولت محترم باید در اسرع وقت تمام برنامه هسته‌ای ایران به حالت اول برگردد و پاسخگوی ۷ سال عقب‌گرد برنامه هسته‌ای باشید و همچنین باید تمام ابعاد ترور دانشمند شهیدمان بررسی و با امران این ترور وحشیانه قاطعانه برخورد گردد. انتقام سخت خون شهیدانمان محو کامل رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود. ما جوانان انقلابی منتظر انتقام سخت هستیم، و دیگر خنده‌های دیپلماسی را تحمل نخواهیم کرد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
7
راهکار این عزیزان برای خروج ارتحریمهای ظالمانه آمریکا چیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
7
شما شاید نفس تون از جای گرم بلند میشه مردم بیچاره چکار کنند یه رفرندام بذارید ببینید چند درصد مردم دنبال اسایش و رفاه هستند و موافق مذاکره و یه چیز اگه ما بخواهیم میتونیم برا حمایت از مذاکره تجمع کنیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
1
2
تا پس نگیریم آروم نمیگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
1
دعوتشون میکردین تو این «برخی افراد» رو. بد بود که دم در. ببریدشون وسط قلب راکتور اونجا اینقدر شعار بدن تا آروم بگیگیگیرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
مذاکره با آمریکا رو به رای مردم بذارین .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین