کد خبر: ۶۸۴۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
معاون وزیر آموزش و پرورش:

بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای تولید محتوا در شاد/ دانش آموزان درودزن جذب کار شدند

معاون توسعه برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره بودجه در نظر گرفته شده برای آموزش مجازی در سال آینده گفت: یک اعتبار مشخص ۴۰۰ میلیارد تومانی برای تولید محتوا، تولید بسته‌های یادگیری وتمام مواردی از این دست برای سال ۱۴۰۰ پیشنهاد شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

"علی الهیار ترکمن" معاون توسعه برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش ، درباره بودجه در نظر گرفته شده برای زیرساخت آموزش مجازی و توسعه اپلیکشین شاد در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: توسعه این بستر به دو بخش تقسیم می‌شود، یک بخش به امور سخت افزاری مربوط می‌شود تا این سخت‌افزار تامین و در کل کشور قابلیت دسترسی داشته باشد. یک قسمت دیگر هم مربوط به آموزش، تولید محتوا و روش ارائه است که اصطلاحا همان بخش نرم افزاری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه هزینه شاد با اپراتور همراه اول است، توضیح داد: خوشبختانه با تفاهمی که وزارت آموزش و پرورش با شرکت همراه اول داشته است؛ تمامی هزینه‌های مربوط به سخت‌افزار و تمام اقدامات مربوط به شبکه شاد را همراه اول برای ما انجام می‌دهد و از این بابت هزینه‌ای بابت اپلیکیشن شاد متوجه آموزش و پرورش نیست.

بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای تولید محتوا در شاد/ دانش آموزان درودزن جذب کار شدند

معاون وزیر آموزش و پرورش در مورد تولید محتوا و بسته‌های یادگیری که باید در شبکه شاد تولید و ارائه شود، گفت: معلمان در این شبکه محتوا و بسته‌هایی را آماده می‌کنند و شیوه‌های مختلفی نیز برای ارائه مطالب در آن داریم که امسال تمام هزینه‌های مربوط به این اقدام را خود آموزش و پرورش تامین کرد.

اللهیارترکمن درباره بودجه در نظر گرفته شده برای آموزش مجازی در سال آینده گفت: یک اعتبار مشخص ۴۰۰ میلیارد تومانی برای این موضوع در اعتبار سال آینده پیش بینی شده که مربوط به تولید محتوا، تولید بسته‌های یادگیری و تمام مواردی است که در این زمینه به کار گرفته می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که وزیر آموزش و پرورش چندی پیش خبر موافقت با جذب دانش آموزان آسیب دیده از آتش سوزی مدرسه درودزن استان فارس را داد. آیا اکنون این دانش آموزان جذب کار شده‌اند یا خیر؟ گفت: مجوزهای جذب دانش آموزان حادثه دیده شهرستان درود زن استان فارس توسط سازمان اداره استخدامی صادر و به استان ابلاغ شده است.

معاون توسعه برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در پایان اظهار داشت: بار مالی این موضوع نیز ابلاغ شده و اکنون نیز این دانش آموزان جذب شده و مشغول به کار هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین