کد خبر: ۶۸۴۸۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

نمایندگی رسمی اشنایدر در ایران

شرکت اشنایدر در سال ۱۸۳۶ توسط برادران فرانسوی اشنایدر یعنی آدولف و جوزف تاسیس شد و در ابتدا در حوزه آهن و فولاد فعالیت می­‌کرد.
نمایندگی رسمی اشنایدر در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

نمایندگی اشنایدر الکتریک در کشور ما سبب شده است تا محصولات این برند معروف به راحتی در دسترس صاحبان صنایع و کارفرما‌ها قرار گیرد. از این رو وجود نمایندگی­ اشنایدر الکتریک در ایران دسترسی به تجهیزات با کیفیت برقی و الکترونیکی بسیاری از صنایع را مرتفع ساخته و تهیه و تامین تولیداتی مانند کلید هوایی، کلید مینیاتوری، کلید اتوماتیک و... را آسان ساخته است. اگر می­‌خواهید راز محبوبیت محصولات برند اشنایدر را بدانید، با نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران آشنا شوید و یا کسب و کار شما به نوعی با تجهیزات الکترونیکی سرو کار دارید و می‌­خواهید بدانید محصولات با کیفیت این برند جهانی را از کجا می‌­توانید تهیه کنید، با ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با شرکت اشنایدر الکتریک

شرکت اشنایدر در سال ۱۸۳۶ توسط برادران فرانسوی اشنایدر یعنی آدولف و جوزف تاسیس شد و در ابتدا در حوزه آهن و فولاد فعالیت می­‌کرد. از سال ۱۹۱۹ به بعد با توجه به نیاز بازار جهانی به تجهیزات الکترونیکی، برادران اشنایدر به طور تخصصی وارد فاز تولید تجهیزات برقی شدند. این شرکت امروز یکی از مهم‌­ترین تولید کنندگان محصولات صنعت الکترونیک در جهان است و کیفیت بالای محصولات آن، صنعت‌گران سراسر دنیا را مجذوب خود ساخته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت اشنایدر الکتریک جز ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان است. همین امر سبب شده تا بسیاری از کشور‌ها اقدام به راه­‌اندازی نمایندگی اشنایدر نمایند تا واردکننده مستقیم محصولات با کیفیت شرکت اشنایدر الکتریک نظیر کلید هوایی، اینورتر، رله کنترلی و ... باشند. شما پرکاربردترین تجهیزات برقی و نیز مرغوب‌­ترین و با کیفیت‌­ترین این تجهیزات را با قیمت باور نکردنی تنها می­‌توانید از نمایندگی اشنایدر در ایران تهیه کنید.

وجود نمایندگی اشنایدر در کشور ما چه اهمیتی دارد؟

اگر شما صاحب یکی از صنایع الکترونیکی بزرگ و یا کوچک باشید، قطعا بار‌ها برایتان پیش آمده که برای تهیه کلید اتوماتیک، کنتاکتور، خازن و رگولاتور و ... به فروشگاه­‌هایی که تجهیزات صنعتی برقی عرضه می‌­کنند، سر زده باشید، کیفیت محصولات را کنترل کرده باشید و از قیمت­‌ها مطلع شدید.

غالبا محصولاتی که در این عرصه عرضه می­‌شود کیفیت لازم را ندارند، برند‌های شناخته شده­‌ای نیستند و استفاده از آن‌­ها ریسک بسیاری می‌­طلبد. از سویی خرید عمده این لوازم در صورت فیک و تقلبی بودن، خسارت مالی زیادی برای شما و دستگاه‌­هایتان به بار خواهد آورد. پس منطقی است که هر کارفرمایی به دنبال جنس اصل و با کیفیت باشد. وجود نمایندگی اشنایدر در ایران و یا هر کشوری، این اطمینان خاطر را به خریدار می‌­دهد که محصول اصل شرکت اشنایدر الکتریک را از نماینده رسمی این کشور خریداری می­‌کند و آن قطعه از استاندارد‌های لازم برخوردار است. در واقع نمایندگی اشنایدر الکتریک، فرسنگ‌­ها دورتر از شرکت اشنایدر، حلقه ارتباطی میان صاحبان صنایع و تولیدکنندگان این برند معروف است. وجود نمایندگی اشنایدر در ایران، یک امتیاز ویژه برای صاحبان صنایع الکترونیک، برقکاران و حتی ادارات برق است که در صورت نیاز به هرکدام از تجهیزاتی مانند کلید هوایی، کلید اتوماتیک، خازن و رگولاتور و ... می­‌توانند اصل­‌ترین کالا را به راحتی و با قیمت مناسب تهیه کنند. در بین همه تولیداتی که شرکت محبوب و معروف اشنایدر می­‌سازد، تصمیم داریم در ادامه مطلب به کلید هوایی و کاربرد‌های آن بپردازیم.

نمایندگی رسمی اشنایدر در ایران

کلید هوایی و کاربرد‌های آن

کلید هوایی را باید نوعی از کلید اتوماتیک فشار ضعیف دانست که کاربرد آن در آمپراژ بالاست. کلید هوایی به غیر از اینکه قطع و وصل خط را برعهده دارد، از شبکه نیز محافظت می­‌کند. مکانیزم سیستم اطفا جرقه کلید هوایی در هوای آزاد عمل می­‌کند و به همین علت آن را به این نام می‌­نامند. کلید هوایی در بسیاری از کشور‌ها ترجیح داده می‌­شود؛ چرا که احتمال بروز آتش روغن در آن صفر است. این کلید‌ها را غالبا از ۶۳۰ آمپر تا ۶۳۰۰ آمپر طراحی می‌­کنند و در دو سری NT و NW تولید می­‌شوند. در کلید هوایی از فیوز‌های فشار قوی برای محافظت در برابر جریان­­‌های اتصال کوتاه، استفاده می‌­شود. از اجزای این کلید می­‌توان به دکمه قطع، دکمه وصل، محفظه­‌های جرقه‌گیر، فیوز‌های فشار قوی، کنتاکت­‌های اصلی، شمارش‌گر و دیگر اجزا اشاره کرد. از کاربرد‌های کلید هوایی که ایجاد کننده حالت سلکتیو میان کلید‌های ورودی و کلید‌های خروجی است، می­‌توان به استفاده از آن در ورودی تابلو‌ها اشاره کرد که معمولا جریان بالایی دارند. از این کلید هم چنین در حفاظت از کارگاه‌­ها، حفاظت از ماشین­‌های الکتریکی، حفاظت از ترانسفورماتورها، خازن­‌ها و مولد‌ها استفاده می‌­شود. به طور کلی ۴ نوع کلید هوایی وجود دارد که عبارت­‌اند از:

کلید انفجار هوایی
کلید هوایی خاموش کننده در اثر فشار مغناطیسی
کلید هوایی انفجار متقاطع
کلید قطع هوایی
برای خرید این نوع کلید در عالی‌­ترین نوع کیفیت، می‌­توانید به نمایندگی اشنایدر الکتریک مراجعه کنید.

نمایندگی رسمی اشنایدر در ایران

به کدام نمایندگی اشنایدر الکتریک برای تامین تجهیزات الکترونیکی مراجعه کنیم؟

اگر صاحب یکی از صنایع بزرگ و کوچک الکترونیکی هستید و یا کسب و کار شما به نحوی با تجهیزات برقی مرتبط است و ترجیح می­‌دهید به جای ریسک استفاده از تجهیزاتی که از کیفیت آن‌­ها مطمئن نیستید، سراغ تولیدات برند اشنایدر بروید، پیشنهاد ما مراجعه به یکی از معتبرترین نمایندگی اشنایدر در ایران یعنی شرکت "صنعت روز" (sanatrooz.com) است. این شرکت با تکیه بر دانش فنی متخصصان و مهندسان خود می­‌تواند در راستی تامین قطعات اصل و با کیفیت، مشاوره، ارائه اطلاعات فنی و نیز راه­‌اندازی محصولات اشنایدر الکتریک نظیر کلید هوایی، کلید مینیاتوری، کلید اتوماتیک و ... نیاز شما را برطرف کند. صنعت روز به عنوان نمایندگی اشنایدر در ایران همواره به منافع صاحبان صنایع می­‌اندیشد و همواره بر دو اصل تضمین قیمت و اصالت کیفیت استوار بوده است. شما برای خرید هریک از تجهیزات مورد نیازتان با مراجعه به وب­سایت صنعت روز به عنوان نمایندگی اشنایدر می‌­توانید از محصولات دیدن کرده، ویژگی­‌های آن­‌ها را بررسی کرده، از قیمت مطلع شوید در صورت نیاز از راهنمایی متخصصانه مشاوران فنی صنعت روز بهره بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. این شرکت خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته به شما ارائه می‌­دهد و با مناسب‌ترین قیمت، در سریع‌ترین زمان ممکن، تجهیزات مورد نیازتان را به دست شما خواهد رساند. با صنعت روز، لذت خرید از نمایندگی اشنایدر در ایران و استفاده از محصولات با کیفیت شرکت محبوب فرانسوی اشنایدر را تجربه خواهید کرد و در کسب و کارتان خواهید درخشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
1
در صورتی که کشور ما هم بخواد نفع متقابل از این بیع متقابل داشته باشه بایستی کلیه شرکتهای اروپایی یا آسیایی رو مجبور کنه تا محصولات خودشون رو در تمامی زمینه ها در داخل کشور تولید کنند و تکنولوژی ساخت اونها رو دریافت. وگرنه استفاده از کالای اروپایی یا آسیایی بجز از دست دادن فرصت و پول برای ما هیچ ارمغانی نخواهد داشت.
اینکه یک روز تحریم باشیم و این شرکتها دفتر و دستکشون رو جمع کنن برن و فردای برداشتن تحریمها دوباره بیان سمینار و ... برگزرا کنن شایسته ما ایرانیها نیست که نیست که نیست...
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
1
اشنایدر هیچ نماینده رسمی در آیران ندارد قبلا دفتر داشت تو ایران و جمع کرد و رفت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین