کد خبر: ۶۸۴۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱

طوفان چهار گله‌ سپاهان نساجی را محو کرد

سپاهان با برتری پرگل چهار بر صفر مقابل نساجی، برنده اولین بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بود و فعلا به رده دوم صعود کرد.
طوفان چهار گله‌ سپاهان نساجی را محو کرد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار کننده اولین بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند که در نهایت تیم میزبان موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر صفر از سد حریف مازنی خود بگذرد.

شاگردان محرم نویدکیا از همان ابتدا صاحب توپ و میدان بودند و مشخص بود که برای کسب پیروزی و جبران باخت در برابر نفت مسجدسلیمان وارد زمین شده‌اند. این تیم با درخشش مهره‌های هجومی خود به مقتدرانه‌ترین برد این فصل تا به اینجا دست پیدا کرد. کی‌روش استنلی(۲۱)، محمدرضا حسینی(۴۰) و سجاد شهباززاده(۴۴ و ۸۳) گلزنان سپاهان در این دیدار بودند. شهباززاده با این ۲ گل، پنج گله شد و در کنار منشا به صدر جدول گلزنان صعود کرد.

با این نتیجه محرم نویدکیا و شاگردانش ۱۰ امتیازی شدند و موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کردند. نساجی هم با تحمل دومین باخت خود در این فصل هفت امتیازی باقی ماند. این تیم در چهار بازی ۲ گل خورده بود و حالا در یک بازی به اندازه ۲ برابر چهار دیدار قبلی دروازه خود را باز شده دید.

سپاهان همچنین توانست پس از سه بازی از سد نساجی بگذرد. در آخرین بازی این ۲ تیم، نساجی با گل محمد میری از سد سپاهان گذشته بود اما حالا نویدکیا انتقام شکستِ قلعه‌نویی را گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین