کد خبر: ۶۸۵۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

نوبخت:از نظرهای مشفقانه‌ برای بهبود بودجه استقبال می کنیم

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: آنچه در قالب لایحه بودجه به مجلس تقدیم شد، بدون نقص نیست و نیاز به کمال و اصلاح دارد و از نظرهای مشفقانه‌ای که برای بهبود بودجه داده شد، استقبال می کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد باقر نوبخت روز یکشنبه پس از ارائه گزارش در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، افزود: نخستین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به پایان رسید، تلاش این بودتا آنچه از لایحه بودجه در خصوص منابع، مصارف، سیاست‌ها و همچنین آنچه که به اهداف مرتبط می‌شد به اعضای کمیسیون گزارش شود.

وی تصریح کرد: هدف بودجه ۱۴۰۰ از طرف دولت و مجلس شورای اسلامی بهبود وضعیت کشور کاهش مشکلات مردم است.

نوبخت:از نظرهای مشفقانه‌ برای بهبود بودجه استقبال می کنیم

وی اضافه کرد: پس از پایان این گزارش اعضای کمیسیون نظرهایی روی چند موضوع داشتندکه به طور عمده معطوف به منابع بود، یکی اینکه منابع را واقع بینانه ترببینیم و دیگری بحث نفت و اینکه بتوان آن را تقلیل داده و به یک عدد قابل قبول کمیسیون رساند.

نوبخت بحث دیگر اعضا را مالیات عنوان کرد و گفت: اعضای کمیسیون معتقدند ۲۹ درصد رشد نسبت به آنچه که ظرفیت آن وجود دارد می‌تواند افزایش یابد.

معاون رییس جمهوری به مطرح شدن بحث فروش سهام و فروش اموال که می‌توان افزایش داده شود به عنوان نظر دیگر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در باره لایحه بودجه اشاره کرد و گفت: همه مشفقانه برای اینکه یک بودجه قابل دفاع و پیش بینی مطمئنی صورت گیرد نظر دادند.

وی از همه نمایندگان و اعضای کمیسیون قدردانی کرد تا بودجه منقهی که از سوی دولت ارائه شده را در نهایت به قانون تبدیل کنندو گفت: ما در دولت آن را قبل داریم.

رییس سازمان برنامه بودجه گفت: هدف مشترکی بین دولت و مجلس در باره بودجه سال آینده وجوددارد و می توان با کمک اعضای کمیسیون و اعمال نظرهای اصلاحی آ نها یک گزارش مناسبی برای کمیسیون تلفیق آماده کرد.

لایحه بودجه سال آینده ۱۲ آذرماه تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور بیش از ۲۴ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۷۸ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال تعیین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
لطفا به حقوق هیات علمی توجه کنید. چند سال است که تغییر چندانی نکرده و مجلس هربار به بهانه های مختلف حقوق هیات علمی را پایمال کرده است. به شعارها و مطالب کذب توجه نکنید حقوق هیات علمی اصلا با آنچه شایعه شده است قابل قیاس هم نیست. متاسفم که این شغل را انتخاب کردم کاش از ایران میرفتم کاش...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین