کد خبر: ۶۸۵۶۳۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

برادرزاده ترامپ: دونالد آنقدر دروغ می‌گوید تا خودش هم باورش شود

برادرزاده دونالد ترامپ گفت که رئیس جمهوری آمریکا تا حدی به صورت مکرر دروغ می‌گوید که خودش باور کند حقیقت دارد. او همچنین گفت جلب توجه برای ترامپ مثل داروست و او در جوانی برای جلب نظر پدرش تلاش می‌کرد.
برادرزاده ترامپ: دونالد آنقدر دروغ می‌گوید تا خودش هم باورش شود
آفتاب‌‌نیوز :

مری ترامپ، نویسنده و روانشناس آمریکایی استدلال کرد که عموی ۷۴ ساله‌اش "هرگز به شکل واقعی عشق را تجربه نکرد" و احساس "مهجوریت" در دوران خردسالی او را مجبور به اتخاد مکانیسم‌های دفاعی کرد که به صفات دائمی شخصیتی تبدیل شدند.

او که منتقد سرسخت دونالد ترامپ شده است، در مصاحبه برای مستند جدید دیسکاوری پلاس گفت عمویش "دائما و بی‌وقفه دروغ می‌گوید، تا حدی که خودش متقاعد شود آن مساله حقیقت دارد." در همین حال جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در همین مصاحبه گفت که ترامپ نمی‌تواند تفاوت میان "حقیقت و دروغ" را بیان کند.

مری ترامپ درباره کودکی‌های دونالد توضیح داد: زمانی که او تنها دو سال و نیم داشت، مادرش بسیار بیمار بود و برای حدود یک سال نمی‌توانست به فرزندانش رسیدگی کند. بنابراین، او به شکلی ناگهانی از ارتباط اصلی خود با عشق و علاقه انسانی بی‌بهره شد و چون پدربزرگ من مطلقا علاقه‌ای به بچه‌های کوچک نداشت، دونالد اساساً احساس رهاشدگی پیدا کرد. او تنها، وحشت‌زده و گیج بود.

برادرزاده ترامپ افزود: هیچکس نبود که به او کمک کند، بنابراین او مجبور شد تا مکانیسم‌های دفاعی ایجاد کرده تا از خود در برابر این احساسات وحشتناک مطلق محافظت کند. و به مرور زمان، آنها به صفات شخصیتی تبدیل شدند. با بزرگتر شدن دونالد، او جسورتر و پرخاشگرتر می‌شود ، مادر و معلمان خود را به چالش می‌کشید؛ ویژگی‌هایی که پدربزرگش دوست دارد و از آنها به عنوان "رفتار قاتل" اشاره می‌کرد.

مری ترامپ گفت: پدربزرگم نسبت به پدرم فرد جونیور که بسیار حساس بود، بسیار سختگیری می‌کرد. برای دونالد هم توجه همانند دارو بود و نیاز او برای کسب اعتبار دائمی موجب تمایل او به درخشش در برنامه "کارآموز" و در نهایت نامزدی برای ریاست جمهوری شد. با این حال، چنین توجهی چیزی نبود که جایگزین عشق شود، امری که او هیچگاه واقعا تجربه نکرد. این تلاش بی‌ثمر اما بی‌پایان برای یافتن چیزهایی است که از زمان دو و نیم سالگی در زندگی او از دست رفته است.

جان بولتون هم که برای این مستند صحبت می‌کرد، ادعا کرد که ترامپ تحت تأثیر قدرت ریاست جمهوری قرار نگرفته است و بیشتر شیفته جایگاهی شده که در اختیار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین