کد خبر: ۶۸۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۸۶ - ۱۹:۲۴

درخواستAFC از ایران برای میزبانی فوتبال زنان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی كه دور دوم مسابقات جام ملت‌های فوتبال زنان آسيا اسفندماه برگزار خواهد شد، هيچ كشوری در گروه ايران ميزبانی اين رقابت‌ها را قبول نمی‌كند.

تيم ملی ايران با تيم‌های چين تايپه، ويتنام و ميانمار هم گروه است. پيش از اين كنفدراسيون فوتبال آسيا يک بار شرايط ميزبانی مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسيا را به كشورهای شركت كننده در اين رقابت‌ها اعلام كرده بود اما، تاكنون هيچ كشوری ميزبانی را قبول نكرده است.

كنفدراسيون فوتبال آسيا يک بار ديگر به ايران نيز نامه نوشته است كه در صورت امكان ميزبانی را قبول كند اما، نايب رييس فدراسيون فوتبال بار ديگر  گفت:« ما برای ميزبانی مشكلی به لحاظ امكانات و اسكان نداريم؛ به دليل مشكل پوشش و پخش تلويزيونی اين رقابت‌ها ما نمی‌توانيم ميزبانی اين مسابقات را قبول كنيم. البته بعيد می‌دانم ديگر كشورها نيز اين ميزبانی را قبول كنند و خود AFC يک كشور را تعيين خواهد كرد.»

تيم ملی زنان نيز مانند تيم ملی مردان سرمربی ندارد و فدراسيون فوتبال هم‌چنان به دنبال جذب يک مربی خارجي است.

خديجه سپنجی در اين رابطه گفت:« مونيكای آلمانی با فيفا قرارداد يک ساله دارد و نمی‌تواند هدايت تيم ملی ايران را برعهده بگيرد. وی هم اكنون در پاكستان به سر می‌برد و يک ماه ديگر فعاليت‌اش در اين كشور به اتمام می‌رسد.»

وی ادامه داد: « پس از اين كه وی فعاليت‌اش در پاكستان به اتمام رسيد، ما با وی برای پشتوانه‌سازی در فوتبال مذاكره خواهيم كرد، چرا كه وی شرايط ما را در ايران پذيرفته است و راغب به همكاری است.»

وی افزود:« در حال حاضر نيز همچنان رايزنی خود براي جذب يک مربی خارجی ادامه می‌دهيم و اگر تا پايان هفته نتيجه نگيريم با كادرفنی داخلی به كارمان ادامه خواهيم داد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین