کد خبر: ۶۸۶۰۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

استقلال و دردسری بزرگ به نام آسیب‌دیدگی؛ مشکل کجا است؟

استقلال در فصل جاری بیش از هر تیمی مصدوم داده است که این به نگرانی بزرگ برای کادر فنی تبدیل شده است.
استقلال و دردسری بزرگ به نام آسیب‌دیدگی؛ مشکل کجا است؟
آفتاب‌‌نیوز :

لیگ بیستم را باید خاص ترین لیگ تاریخ فوتبال ایران نام نهاد.

در لیگ بیستم بازی ها بدون حضور تماشاگران آغاز شد و به خاطر تاخیر در پایان لیگ نوزدهم این لیگ زوتر از زمان مقرر آغاز شد و تیم ها فرصت کمی برای آمادگی داشتند.

استقلال با کادری جدید لیگ بیستم را آغاز کرد و طبیعی است که تغییرات زیادی در تیم به وجود آید.

می توان گفت که تیم آبی پوش نتایج خوبی در فصل جاری کسب کرده است. این تیم از ۱۸ امتیاز ممکن ۱۱ امتیاز را به دست آورده و در صدر جدول رده بندی جای دارد.

پیروزی ارزشمند برابر شهر خودرو در مشهد باعث شد تا آبی پوشان بعد از دو تساوی ناامید کننده موقتا از بحران خارج شوند.

از نگاه شفقنا ورزشی، مشکل بزرگی که استقلال در فصل جاری داشته است آسیب دیدگی های زیاد بازیکنان بوده است.

فهرست بازیکنان مصدوم استقلال هفته به هفته در حال افزایش است. در تمرین امروز آبی پوشان عارف غلامی که مهره های ثابت خط دفاعی است مصدوم شد و نمی تواند راهی اصفهان شود.داریوش شجاعیان هم که بعد از مدتها در فصل جاری به ترکیب تیم بازگشت و در حال جا افتادن بود دوباره مصدوم شد و او هم برابر ذوب آهن نمی تواند بازی کند.

در فصل جاری و با محمود فکری بعد از گذشت ۶ هفته ۱۰ بازیکن استقلال مصدوم شده اند که بعضی از آنها از مهره های اصلی و تاثیر گذار تیم بوده اند مثل شیخ دیاباته که برای سومین بازی پیاپی نتوانست تیم را همراهی کند و به بازی برابر ذوب آهن هم نخواهد رسید.

محمود فکری نبود فصل آمادگی کافی را دلیل اصلی آسیب دیدگی سریالی شاگردانش دانست. این دلیل می تواند قانع کننده باشد اما کافی نیست چرا که دیگر تیم ها هم چنین شرایطی داشته اند. آنچه که روشن و مبرهن است این است که آبی پوشان در فصل آمادگی و بدنسازی خوب کار نکرده اند و همین باعث شده تا وضعیت بدنی آنها خوب نباشد و شمار مصدومان زیاد شود.

خبر خوب برای آبی پوشان اینکه چند بازیکن مصدوم تیم از جمله وریا غفوری و سیاوش یزدانی به شرایط بازی رسیده اند و دیاباته و نادری هم از بازی بعدی می توانند تیم را همراهی کنند که این کمک زیادی به تیم خواهد کرد.

منبع: شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین