کد خبر: ۶۸۶۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

سایپا حریف ماشین‌سازی نشد

تیم فوتبال سایپا در جریان هفته هفتم لیگ برتر برابر ماشین سازی به میدان رفت و به کسب تساوی بدون گل مقابل تیم قعرنشین لیگ بسنده کرد.
سایپا حریف ماشین‌سازی نشد
آفتاب‌‌نیوز :

امروز (جمعه) تلاش شاگردان «ابراهیم صادقی» که در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان تیم بحران زده ماشین سازی بودند ثمری برای آنان نداشت و تنها با توقف مقابل این تیم توانستند تعداد تساوی های خود در لیگ برتر را به پنج برسانند.

این تساوی درحالی برای این تیم بدست آمد که محمدحسین منادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، مجید علیاری، حسین ماهینی (سعید محمدفر)، حسین مالکی (امیرعلی صادقی)، محمدرضا سلیمانی (حسین کامیاب)، ابوالفضل جلالی، محسن مسلمان، مهرداد عبدی و محمدصادق بارانی (رضا جعفری) برای نارنجی پوشان به میدان رفتند.

از سوی دیگر بر اساس تصمیم «محمد سعید اخباری» که پس از کناره گیری «وحید بیاتلو» سرمربی موقت ماشین سازی شده است؛ محمد امین رضایی، مهدی رستمی، ایمان باصفا، مهدی مومنی، پیمان

بابایی، بهمن سالاری، ابوالفضل رزاقپور، منصور باقری(فرشاد عباسی)، رضا کریمی (سید محمد ابوترابی)، سید محمدی حسینی و اتابک زارعی نیز برای سبزپوشان بازی کردند.

این درحالی است که از کادر فنی و بازیکنان سایپا که درخانه بازی می کردند انتظار می رفت هر سه امتیاز دیدار برابر تیم بحران زده و قعر نشین ماشین سازی را به حساب خود منظور کنند.

به هرحال شاگردان صادقی به رغم کسب یک امتیاز این دیدار از جایگاه چهاردهم به رده یازدهم جدول این رقابت ها نقل مکان کردند و تیم ماشین سازی هم ۲ امتیازی شده و قعر جدول را برای خود

نگه داشت.

«اشکان خورشیدی» قضاوت این دیدار کم حاشیه را برعهده داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین