کد خبر: ۶۸۶۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹

جهانگیری: به احترام همه پرستاران در مهار کرونا لحظه‌ای تعلل نکنیم

معاون اول رئیس جمهوری در پیامی به مناسبت روز پرستار تاکید کرد: به احترام همه پرستاران،‌ همه پزشکان و همه دست اندرکاران درمان در سراسر کشور دست به دست هم دهیم و در مهار این بیماری لحظه‌ای تردید و تعلل نکنیم.
جهانگیری: به احترام همه پرستاران در مهار کرونا لحظه‌ای تعلل نکنیم
آفتاب‌‌نیوز :

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «میلاد خجسته سرمشق انسانیت و الگوی زن مسلمان؛ حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار بر همه به ویژه پرستاران عزیز و فداکار مبارک. هر کس امروز به آرمان ها و ارزش های والای انسانی و اجتماعی می‌اندیشد، معنای آنها را در زندگی زنان و مردان پرستاری می‌بیند که برای نجات بیماران، کاستن از رنج آنان و بازگرداندن امید به زندگی دیگران، از سلامت و منفعت خود می‌گذرند. ویروس کرونا اکنون چشم فهم همه را از قدر و منزلت اجتماعی و اخلاقی پرستار باز کرده است. به احترام همه پرستاران،‌ همه پزشکان و همه دست اندرکاران درمان در سراسر کشور دست به دست هم دهیم و در مهار این بیماری لحظه‌ای تردید و تعلل نکنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
آقای جهانگیری، نزدیکترین و بهترین راه برای کنترل بیماری کرونا تزریق واکسن است که دست شما دولتیان است، چرا آدرس غلط میدی مرد حسابی تا چند وقت پیش می گفتی ملت را واکسن می زنیم و بهترین واکسن را می خریم این بود ؟؟؟،
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین