کد خبر: ۶۸۶۳۴۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰

کومان: ابهام زیادی در تیم دیدم

سرمربی بارسلونا پس از توقف برابر والنسیا اعلام کرد، ابهام زیادی در تیمش دیده است.
کومان: ابهام زیادی در تیم دیدم
آفتاب‌‌نیوز :

بارسلونا شنبه‌شب در هفته چهاردهم لالیگا با نتیجه ۲ بر ۲ برابر والنسیا متوقف شد. رونالد کومان پس از بازی گفت: ما کار سخت را انجام دادیم و گل خورده را جبران کردیم. سپس گل دوم را هم به ثمر رساندیم اما بعد از آن تمرکزمان را از دست دادیم. در فضاهای خیلی باز توپ‌های زیادی از دست دادیم. در بیشتر مواقع در خط دفاعی نمی‌توانستیم شرایط را کنترل کنیم. والنسیا خوب دفاع کرد. حقیقت دارد که موقعیت‌های زیادی نداشتیم و به شکل خیلی نامتعارفی بازی کردیم. بیشتر از همه نگران این بودم که بازیکنانم هر لحظه از بازی خواهان چه چیزی هستند. والنسیا خیلی خطرساز ظاهر شد.

سرمربی بارسلونا درباره گلزنی آرائوخو اظهار کرد: برای یک مدافع به ثمر رساندن گل خیلی اهمیت دارد. او خوب کار کرد و خوب بازی کرد اما گلش موجب نشد سه امتیاز بازی را کسب کنیم. ما در طول بازی خوب نبودیم و کنترل را از دست دادیم. خیلی ابهام در تیم دیدم.

گل اول والنسیا از کرنر به ثمر رسید. سرمربی هلندی در این رابطه گفت: این تیم بازیکنان قدبلندی در ضربات آزاد دارد. نمی‌توان آن‌ها را تنها گذاشت و باید حداقل بلندتر از آن‌ها بود. ما خیلی کوتاه‌قد هستیم و در این زمینه با چنین بازیکنانی به مشکل برمی‌خوریم.

کومان درباره از دست دادن شانس قهرمانی در لالیگا اظهار کرد: هنوز با این رقابت‌ها خداحافظی نکرده‌ایم. امتیازهای کافی را می‌توان کسب کرد و هنوز بازی‌های زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. تا دو ماه دیگر شرایط جدول ممکن است تغییر کند. باید جنگید و تلاش کرد تا امتیازهای از دست‌رفته جبران شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین