کد خبر: ۶۸۶۴۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

تصاویر| حضور احمدی‌نژاد در یک بیماستان و اهداء شاخه‌ گل به پرستاران

صبح امروز یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ در سال‌روز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، احمدی‌نژاد به منظور تجلیل از جایگاه پرستاران، در یکی از بیمارستان‌های تهران حضور یافت و با اهداء شاخه‌های گل به پرستاران و کادر درمانی، از خدمات انسانی و صادقانه آنان به بیماران قدردانی کرد.
تصاویر| حضور احمدی‌نژاد در یک بیماستان و اهداء شاخه‌ گل به پرستاران
آفتاب‌‌نیوز :

محمود احمدی‌نژاد به مناسبت روز پرستار و میلاد حضرت زینب کبری(س)، با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از زحمات پرستاران و کادر درمان تقدیر کرد.

وی همچنین همچنین طی سخنان کوتاهی، میلاد با برکت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به ملت ایران و جامعه پرستاران کشور تبریک گفت.

متن سخنان ایشان به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

روز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها را به عالم بشریت تبریک می‌گویم و خداوند متعال را شاکرم که در تکریم جایگاه پرستاران عزیز، اين روز به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده است تا همه مردم ایران قدردان فداکاری‌ها و تلاش‌های انسانی و کم‌نظیر جامعه پرستاری باشند. جامعه پرستاران با عشق و فداکاری در حال تلاش هستند و بخش مهمی از بار درمانی و آسایش روانی جامعه را بر دوش می‌کشند. من این روز را به همه زنان و مردان در جامعه پرستاری کشور که با همه وجود در خدمت ملت ایران هستند تبریک عرض می‌کنم. ملت ایران می‌داند که جامعه پرستاران در چه شرایط سنگین اقتصادی، روانی و سیاسی، با تعهد و ایمان کامل و با علاقمندی و عشق، خدماتش را به مردم ارائه داده و خواهد داد. بار دیگر این روز را به جامعه پرستاری و ملت عزیز ایران تبریک می گویم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
2
7
رونیست ...
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
2
6
بازم نزدیک انتخابات شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
1
باور کنید گاهی وقتا سنگ پای قزوین هم کم میاره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین