کد خبر: ۶۸۶۵۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴

تعلیق پرواز‌های ایران به انگلستان به مدت ۲ هفته

شهرام آدم نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده جدید در ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در انگلستان، به تشخیص وزارت بهداشت، به منظور جلوگیری از انتقال بیماری و تلاش برای حفظ سلامت مردم، پروازهای بین تهران و مقاصد کشور انگلستان به مدت دو هفته تعلیق می شود.
تعلیق پرواز‌های ایران به انگلستان به مدت ۲ هفته
آفتاب‌‌نیوز :

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: با تشخیص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروازها بین ایران و انگلیس به مدت دو هفته تعلیق می‌شود.

"شهرام آدم‌نژاد" افزود: با توجه به شرایط پیش آمده جدید در ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در انگلیس، به تشخیص وزارت بهداشت و به منظور جلوگیری از انتقال بیماری و تلاش برای حفظ سلامت مردم، پروازهای بین تهران و مقاصد کشور انگلیس به مدت دو هفته تعلیق می شود.

همزمان با افزایش نگرانی‌ها در پی شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا در جنوب انگلیس، برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اقدامی فوری، کلیه پروازهای ورودی از بریتانیا را لغو و ممنوع اعلام کردند.

اعمال محدودیت‌های اضطراری اخیر توسط برخی کشورهای اتحادیه اروپا در شرایطی صورت می‌گیرد که وزیر بهداشت بریتانیا، گونه شناسایی‌شده جدید ویروس کرونا را به لحاظ سرعت شیوع، «مهارناپذیر» خوانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
3
در مورد چین و زیاد کردن پروازها به این کشور در موقع شروع بحران کرونا چه پاسخی دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
1
ما مدل جهش یافته شو خیلی وقته داریم. اما به خاطر عدم توانایی شناسایی خبر نداریم. الکی شلوغش نکنید. پروازها به چین رو ببندید که چینیا از ما نگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
احتمالا درستش اینه که یه گندی زدن ورود پروازهای ایران به انگلیس ممنوع شده.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین