کد خبر: ۶۸۶۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

عکس| مرگ مشکوک دختر میلیونر

این دختر ۱۹ ساله یک روز پس از سالگرد تولدش فوت کرده است.
عکس| مرگ مشکوک دختر میلیونر
آفتاب‌‌نیوز :

جنازه دختر ۱۹ ساله یک مولتی میلیونر نزدیک به "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه پس از سقوط از طبقه پانزدهم آپارتمان محل زندگی‌اش به پایین پیدا شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ نام این دختر "والریا شپیلنکو" بوده است و جسدش روز پنجشنبه در مسکو پیدا شده است. "آندری شپیلنکو" پدر ۴۵ ساله او پیش‌تر نماینده پارلمان روسیه و از چهره‌های سرشناس حزب "روسیه متحد" جریان سیاسی تحت رهبری شخص پوتین بوده است‌.

او اکنون ریاست پارک‌های فناوری موسوم به پارک های "تکنو" را در سرتاسر روسیه برعهده دارد که برای اقتصاد آن کشور حیاتی قلمداد می‌شوند.

او از رسانه‌های روسیه برای انتشار اخباری درباره جنایی خواندن مرگ دخترش انتقاد کرده و گفته صدای جیغ زدن دخترش را از درون اتاق شنیده بود و وقتی وارد اتاق خواب او شد مشاهده کرد که پنجره باز است. او گفته که اکنون لحظاتی سخت برای او و خانواده‌اش است.

این دختر ۱۹ ساله یک روز پس از سالگرد تولدش فوت کرده است.

"آندری" از مردم روسیه خواسته تا درباره فوت دخترش گمانه‌زنی نکنند‌ و اخبار کذب توسط رسانه‌ها منتشر نشود.

او علت مرگ دخترش را یک تصادف و حادثه‌ای ناگهانی و شوکه‌کننده خوانده است. منابع نزدیک به پلیس مسکو گفته‌اند که هیچ نشانه‌ای مبنی بر خودکشی و یا مقاومت و تقلا بر اثر درگیری احتمالی پیدا نکرده اند.

آندری گفته که دخترش یک دختر ایده آل و فرشته‌ای مهربان بود‌. دوستان آن دختر نیز گفته‌اند که نشانه‌ای در او نمی‌دیدند که حاکی از احتمال دست زدن به خودکشی توسط او بوده باشد.‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین