کد خبر: ۶۸۶۸۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

گروه پروازی هما در پرواز لندن-تهران در بدو ورود به کشور قرنطینه می‌شوند

به دلیل شیوع کرونای انگلیسی، گروه پروازی هما که با پرواز شماره 710 از لندن به تهران عازم هستند، در بدو ورود به کشور جهت اطمینان از سلامتی، قرنطینه می شوند.
گروه پروازی هما در پرواز لندن-تهران در بدو ورود به کشور قرنطینه می‌شوند
آفتاب‌‌نیوز :

‌به گزارش  روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا در انگلیس و لغو همه پروازها به این کشور، آخرین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جهت انتقال مسافران به لندن و بازگرداندن صرفا گروه پروازی مستقر در لندن به کشور در تاریخ دوم دی ماه انجام گرفت.

در این راستا‌ همه گروه پروازی این هواپیما در بدو ورود به کشور قرنطینه و پس از انجام تست PCR و ارائه جواب منفی، مجاز به انجام پرواز خواهند بود.

به گزارش فارس، به دلیل شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا در کشور انگلستان که قابلیت سرایت بالاتر و اثرگذاری سخت‌تری دارد، کشورهای هلند، بلژیک، آلمان، ایتالیا، آلمان، کویت، هلند و بلژیک‌ اعلام کرده‌اند پروازها از مبدأ و به مقصد انگلیس را به حالت تعلیق درآورده‌اند همچنین رژیم صهیونیستی هم اعلام کرده که پروازها به انگلیس را معلق می‌کند.

کشور هلند نیز تا ‌تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۱ پروازهای ورودی و خروجی از مبدأ انگلیس و به مقصد این کشور معلق کرده است؛ در بیانیه وزارت بهداشت هلند در این خصوص آمده است: «نسخه‌ای جهش‌یافته و مسری از ویروس کرونا در پادشاهی متحده انگلیس در حال شیوع است. گفته می‌شود این ویروس سریع‌تر و آسان‌تر انتشار پیدا می‌کند و کشف آن دشوارتر است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
1
مجبورم باور کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
مثل دفعه قبل که پروازهای چین را کنترل می کردید؟ خدا رحم کند احتمالا ما شامل اولین کشورهایی هستیم که ویروس بریتانیایی را خواهیم دید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین