کد خبر: ۶۸۷۱۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶

روحانی میلاد مسیح را به رهبر کاتولیک‌های جهان تبریک گفت

رییس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن میلاد عیسی‌بن مریم (ع) به رهبر کاتولیک‌های جهان، نوشت: بکارگیری سلوک زندگی آن حضرت که همواره با شفقت و مهرورزی عجیبن بود، می‌تواند راهگشای چالش‌های اجتماعی و فرهنگی بشر، مرهمی بر آلام آن و دریچه نجاتی برای رهایی از مشکلات باشد.
روحانی میلاد مسیح را به رهبر کاتولیک‌های جهان تبریک گفت
آفتاب‌‌نیوز :

در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان آمده است: با کمال مسرت، فرا رسیدن میلاد با شکوه عیسی‌بن مریم(ع)، پیامبر صلح و مهربانی و آغاز سال نو میلادی را به جناب عالی و همه موحدین جهان صمیمانه تبریک می‌گویم.

در ادامه این پیام آمده است: حضرت عیسی مسیح(ع)، بشارت‌دهنده یکتاپرستی، پیام‌آور مهر و نوع‌دوستی و منادی آزادی و آزادگی است. تأمل و واکاوی در خصایص و فضایل عیسی مسیح (ع) و به کارگیری شیوه و سلوک زندگی آن حضرت که همواره با شفقت، مدارا و مهرورزی عجیبن بود، می‌تواند راهگشای چالش‌های اجتماعی و فرهنگی بشر امروز، مرهمی بر آلام آن، دریچه نجاتی برای رهایی از مشکلات و ناملایمات و معبری به سوی کمال انسانی باشد.

روحانی در این پیام تاکید کرد: امیدوارم به یمن و برکت میلاد حضرت مسیح (ع)، در سال نو میلادی با کنترل و مهار ویروس منحوس کووید-19 و بازگشت زندگی بشر به روال معمول، شاهد امید و ایجاد شادی مضاعف در زندگی بشر و گسترش صلح و امنیت در سراسر کره خاکی باشیم.

رییس جمهوری در این پیام آورده است: از خداوند بزرگ، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت و سربلندی همه مردم جهان را مسألت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین