کد خبر: ۶۸۷۱۷۲
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۱

پیش‌بینی برف و کولاک در محورهای کوهستانی/انسداد یک محور مواصلاتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد یک محور مواصلاتی و پیش‌بینی بارش برف و کولاک در برخی از محورهای کوهستانی کشور خبر داد.
پیش‌بینی برف و کولاک در محورهای کوهستانی/انسداد یک محور مواصلاتی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، محور اسالم - خلخال در استان‌های اردبیل و گیلان به دلیل بارش شدید برف و کولاک به طور موقت مسدود شده است.

وی با بیان اینکه بارش شدید برف و کولاک و کاهش دما در اثر محورهای کوهستانی غرب و شمال کشور پیش‌بینی شده است، گفت: توصیه می‌کنیم از ترددهای غیرضروری در جاده های کوهستانی خودداری شود؛ همچنین ناوگان حمل بار و مسافر قبل از حرکت در این شرایط حتما از وضعیت جوی و جاده مطلع شوند و تجهیزات کامل زمستانی را همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: پر بودن باک سوخت و سالم بودن سیستم گرمایش خودروها و همراه داشتن لباس گرم و مقداری مواد غذایی نیز در این شرایط توصیه می‌شود.

شیرانی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی قبلی، تیم‌های پلیس راه و عوامل راهداری در جاده‌ها حضور دارند اما در برخی نقاط به دلیل حجم و شدت بارش و به منظور ایمن‌سازی مسیر، احتمال انسداد موقت مسیرها وجود دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین